PracaGrupypl.praca.dyskusjeCase study › Re: Case study
  • Data: 2010-04-27 10:54:14
    Temat: Re: Case study
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com>

    > Ludzie, którzy znają obcy język, w odróznieniu od tych, którzy się go
    > uczyli,
    > nie muszą być uprzedzani, że będą w nim rozmawiać.

    Takie zabawy można robić w rozmowie bezpośredniej, gdzie druga strona
    widzi rozmówcę, czyta mowę ciała i może się zorientować, że to nie
    telefonistka pozamieniała kable.

    Przez telefon to jest zawsze pełne zaskoczenie. Gdybym rozmawiał w
    obcym języku, a osoba po drugiej stronie przewodu nagle zaczęła mówić
    po polsku, moją pierwszą reakcją byłoby "Co proszę?!" (nie wiem tylko
    w którym języku).
    --
    Jak Wy w tych obcych krajach pracujecie a nie umiecie się przestawić w miarę
    sprawnie ?