PracaGrupypl.praca.dyskusjeAspekty pracy INFORMATYKA › Aspekty pracy INFORMATYKA
  • Data: 2006-05-11 08:29:35
    Temat: Aspekty pracy INFORMATYKA
    Od: "PrefiX" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Ukonczylem studia jako informatyk mam dwa fakultety znam dobrze 3 jezyki
    polski 4 na dodatek :)

    Praca woj slaskim w ktorym mieszkam jest uzaleniona min od polozenia
    geograficznego im blizej duzego miasta tym lepsze zarobki jednak ja nie mam
    tego szczescia i naleze do pokolenia 1500 brutto JAKO INFORMATYK

    osoby po zawodowce maja wiecej niz ja
    - po co konczyc studia skoro i tak zarabia sie mniej jak ten co po zawodowce
    w dodatku naklady na szkolnictwo to spory wydatek zycie w stresie ciagle
    egzaminy
    a tak biore lopate i ide kopac rowy mam wiecej jak ten co siedzi przed
    komputerem i kicham na wszystko.

    Dlaczego jestem informatykiem - BO TO KOCHAM ale zwiazany jestem z domem
    (jedynak) i nie moge wyjechac w swiat.

    Po mimo mojej wiedzy moze ktos mi powie jakie sa pozytywne i negatywne
    aspekty pracy informatyka ?

    Dzieki