-
Obsługa klienta: jak uniknąć wypalenia zwodowego?
... z Twoją firmą, pisane trzynastozgłoskowcem. Narysuj papierową kartkę urodzinową dla najstarszego klienta. Zadzwoń do kogoś, z kim widziałeś się w zeszłym tygodniu i spytaj, czy ... - będziesz dokładniej przyglądał się kolejnym wyzwaniom. Szukaj do skutku! Jak widzisz, zadowolenie z pracy zależy przede wszystkim od Ciebie i Twoich wyborów. Jeśli czujesz, ...
-
Prawnik na rynku pracy. Kancelaria prawna potrzebuje nowych kompetencji
... Oczywiście, do dziś zawsze najlepszą reklamą dla kancelarii prawnej jest zadowolenie klienta i późniejsze rekomendacje, jednak obecnie to już nie wystarcza, by być konkurencyjnym ... prawnych, jako zespołów merytorycznych, doświadczonych ekspertów, skupionych wyłącznie na pracy dla klienta, zaczyna być mitem. Coraz częściej to małe lub duże korporacje, ...
-
Czy zarządzania można nauczyć się z książek?
... przypadków, które - jeśli nie są zgłoszone i rozwiązane w odpowiednim czasie - mogą narazić klienta na milionowe straty. W takiej sytuacji, kiedy czas ma bardzo duże znaczenie, ... istnieje jednak żaden klucz - jedyne, co ma znaczenie, to efekt i związane z nim zadowolenie klienta. Nie zawsze przekłada się ono na oszczędności finansowe, czasem lepiej ...
-
Zarobki w branży PR 2012
... połowy ankietowanych (51 proc.) nie poprawił jednak nastrojów w branży. Z 43 do 41 proc. stopniało zadowolenie z otrzymywanej pensji, jedynie 15 proc. pracowników wierzy w podwyżki w tym roku. Entuzjazmu nie widać ... , wiedzą jakie są stawki rynkowe i ile trzeba płacić za know-how kierowników i starszych specjalistów, a o klienta i tak muszą walczyć ...
-
Własna Firma - zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej
... , gdy ciągle ulepszasz swoje usługi lub produkty, a twoim celem jest zadowolenie klientów. Następną cechą pożądaną u przedsiębiorcy jest kreatywność. Oznacza ona bycie twórczym. ... różnych dzielnicach. W każdej nieznanej marce produktu musi być jakiś haczyk, który ściągnie klienta akurat do twojej sieci sklepów lub punktów usługowych. Co uzyskuje ...
-
Work–life balance, czyli trudna sztuka równowagi
... work – life balance nie chodzi o to, by nie rozmawiać w domu o pracy czy nie odbierać sporadycznych telefonów od zapominalskiego klienta, ale o to, by uzyskać zadowolenie we wszystkich ważnych dla funkcjonowania człowieka obszarach. Umiejętność łączenia pracy, rodziny i pasji tak, by tworzyły uzupełniającą się całość ...
-
6 kompetencji miękkich, dzięki którym znajdziesz pracę
... nowościami branżowymi, znać aktualne posunięcia konkurencji, uczestniczyć w konferencjach oraz monitorować zadowolenie klientów, aby poprawić lub udoskonalić świadczone usługi. – Bez względu ... w celu uzupełnienia braków. Przydatne linki: Oferty pracy 2. ORIENTACJA NA KLIENTA Zdecydowana większość firm jest w zupełności uzależniona od klientów – ich ...
-
Dress code, czyli indywidualizm i wygoda
... nowoczesnych usług dla biznesu, które na co dzień zajmują się zdalną obsługą klienta. Zdarza się, że w jednym biurze – w zależności od zajmowanego stanowiska i rozkładu dnia – jednocześnie funkcjonują ... ze swoją osobowością i preferencjami. Takie rozwiązanie może pozytywnie wpłynąć na zadowolenie i zaangażowanie pracowników w pracę, a co za tym idzie ...