-
Specjalista ds. sprzedaży
... plany sprzedażowe podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Jest osobą, która koncentruje się na sprzedaży produktów i usług (dla klientów indywidualnych oraz firm) znajdujących się w ofercie handlowej przedsiębiorstwa, i aktywnie ją wspiera (organizowanie promocji oraz ...
Tematy: specjalista ds. sprzedaży -
Rozmowa sprzedażowa: jak to zrobić profesjonalnie?
... szanse na sukces ... na korzyści. – Z doświadczenia wiem, że wielu sprzedawców na tym etapie w pewnym momencie traci zaciekawienie klienta, „zasypując go” niepotrzebnymi informacjami, zamiast przejść do kolejnego etapu, którym jest zamknięcie. Dzieli się je na próbne – bada się grunt, sprawdza, czy propozycja podoba się rozmówcy oraz właściwe – ma na ...
-
Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej
... na temat wpływu reklamy w internecie na sprzedaż produktów? Jak najbardziej! Pamiętajmy tylko o podaniu źródła. Poza treścią liczy się również forma. Zdjęcia, infografiki, wykresy – wszystko powinno być utrzymane w stylistyce, która jest przyjemna w odbiorze. Niezależnie do tego czy tworzymy treści na stronę www, bloga, na profil na ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem