eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaWynagrodzenia › Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2013 roku

Wynagrodzenia w działach obsługi klienta w 2013 roku

2014-02-28 00:22

Przeczytaj także: Wynagrodzenia osób z różnym wykształceniem


Najniższe miesięczne wynagrodzenie w działach obsługi klienta w prezentowanych województwach otrzymywały osoby zatrudnione na Lubelszczyźnie. W 2013 roku przeciętnie zarabiali 2 950 PLN. Niewiele wyższe płace otrzymywali mieszkańcy województwa łódzkiego. Mediana wynagrodzeń osób pracujących w działach obsługi klienta wyniosła 3 000 PLN. Szczegółowe dane o wynagrodzeniach specjalistów pracujących w różnych województwach znajdą Państwo w Mojej Płacy.

fot. mat. prasowe

Tabela 2. Wynagrodzenia całkowite brutto specjalistów* pracujących w działach obsługi klienta w 2013

Najniższe miesięczne wynagrodzenie w działach obsługi klienta w prezentowanych województwach otrzymywały osoby zatrudnione na Lubelszczyźnie, a najwyższe w mazowieckim.


Wynagrodzenia w wybranych branżach

Na schemacie 3. zaprezentowano wynagrodzenia w działach obsługi klienta w wybranych branżach. Najwyższe płace wśród osób kontaktującymi się z klientami, otrzymywali zatrudnieni w branży IT. Mediana ich wynagrodzeń wynosiła 4 900 PLN brutto. Najmniej zarabiały osoby pracujące w kulturze i sztuce – 2 500 PLN.

fot. mat. prasowe

Schemat 3. Mediana wynagrodzeń całkowitych osób pracujących w działach obsługi klienta - branże

Najwyższe płace wśród osób kontaktującymi się z klientami, otrzymywali zatrudnieni w branży IT. Mediana ich wynagrodzeń wynosiła 4 900 PLN brutto. Najmniej zarabiały osoby pracujące w kulturze i sztuce – 2 500 PLN.


Wynagrodzenia na wybranych stanowiskach

Na wykresie 1. zaprezentowano wynagrodzenia na wybranych stanowiskach w działach obsługi klienta. Jak wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, osoby pracujące na stanowisku kierownik ds. obsługi klienta zarabiały w 2013 roku 6 000 PLN. Mediana wynagrodzeń koordynatorów ds. sprzedaży wynosiła 4 100 PLN. Specjaliści ds. obsługi klienta zarabiali w 2013 roku 3 500 PLN, natomiast konsultanci telefoniczni w dziale obsługi klienta – 2 700 PLN.

fot. mat. prasowe

Wykres 1. Mediana wynagrodzeń całkowitych brutto na wybranych stanowiskach

Osoby pracujące na stanowisku kierownik ds. obsługi klienta zarabiały w 2013 roku 6 000 PLN, natomiast konsultanci telefoniczni w dziale obsługi klienta – 2 700 PLN.



Sprawdź, ile powinieneś zarabiać! Weź udział w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń i porównaj swoje zarobki z innymi. .

poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć urząd pracy.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: