eGospodarka.pl

PracaOferty pracy › Team Leader

Znajdź oferty pracy

20 954 ofert w bazie

Znaleziono 136 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: Team Leader

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Praca Team Leader

Team Leader, inaczej lider zespołu, przywódca grupy – to menedżer obdarzony umiejętnościami przywódczymi oraz organizatorskimi, stojący na czele danej grupy, koordynujący i nadzorujący jej pracę w firmie, przedsiębiorstwie lub instytucji. Jego zadaniem jest wyznaczanie bieżących oraz długofalowych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu, dostosowywanie zadań do możliwości pracowników w celu osiągania optymalnych wyników, weryfikowanie czynionych przez nich postępów, nagradzanie i wyciąganie konsekwencji, motywowanie do działania. Odpowiedzialność za rezultaty osiągane przez zespół ponosi przed kierownictwem lider jako najbardziej doświadczony w danym zakresie.

Promowane oferty pracy:

Dostępne oferty pracy:

 

1 2 ... 4

następna


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

REKLAMA

Praca - wiadomości i porady

  • Wideo rozmowa kwalifikacyjna. Same plusy?

    Wideo rozmowa kwalifikacyjna. Same plusy?

    Nowe technologie zaznaczają swą obecność niemal wszędzie. Nie inaczej jest w rekrutacji. Dlatego też nie bądźcie zdziwieni, jeśli okaże się, że spotkanie w sprawie pracy to nie klasyczne tête-à-tête z rekruterem tylko wideo rozmowa ...

  • Wynagrodzenia w branżach w 2016 roku

    Wynagrodzenia w branżach w 2016 roku

    W 2016 roku najwyżej opłacaną była branża IT, w której mediana miesięcznych zarobków wyniosła 5 650 PLN. Najniżej opłacane były usługi dla ludności, z medianą zarobków równą 3 000 PLN.

  • Najbardziej poszukiwane zawody i kompetencje 2017

    Najbardziej poszukiwane zawody i kompetencje 2017

    Niedobór talentów daje się we znaki. Z niedawnego badania Manpower wynika, że najbardziej cierpią z jego powodu w Japonii, gdzie aż 86 procent pracodawców zgłasza trudności z pozyskaniem odpowiednio wykwalifikowanej kadry. W Polsce odsetek ...

  • Jaki powinien być idealny menedżer sprzedaży w sektorze technicznym?

    Jaki powinien być idealny menedżer sprzedaży w sektorze technicznym?

    Dynamicznie zmieniająca się, a przy tym dość trudna sytuacja na rynku pracy stawia wiele organizacji przed sporym wyzwaniem na płaszczyźnie rekrutacyjnej. W sektorze technicznym największym problemem są braki w kadrze menedżerskie. Od dawna ...

  • Praca tymczasowa z perspektywy pracownika

    Praca tymczasowa z perspektywy pracownika

    Jeszcze do niedawna praca tymczasowa była traktowana przez pracowników nieco po macoszemu. Najczęściej decydowały się na nią osoby bez kwalifikacji, czy poszukujące zatrudnienia po długim okresie bezrobocia. Dzisiejsze realia są jednak ...

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.