eGospodarka.pl

PracaOferty pracy › Team Leader

Znajdź oferty pracy

25 565 ofert w bazie

Praca Team Leader

Team Leader, inaczej lider zespołu, przywódca grupy – to menedżer obdarzony umiejętnościami przywódczymi oraz organizatorskimi, stojący na czele danej grupy, koordynujący i nadzorujący jej pracę w firmie, przedsiębiorstwie lub instytucji. Jego zadaniem jest wyznaczanie bieżących oraz długofalowych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu, dostosowywanie zadań do możliwości pracowników w celu osiągania optymalnych wyników, weryfikowanie czynionych przez nich postępów, nagradzanie i wyciąganie konsekwencji, motywowanie do działania. Odpowiedzialność za rezultaty osiągane przez zespół ponosi przed kierownictwem lider jako najbardziej doświadczony w danym zakresie.

Znaleziono 193 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

stanowisko: Team Leader

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Promowane oferty pracy:

Dostępne oferty pracy:

 

1 2 ... 8

następna


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

REKLAMA

Praca - wiadomości i porady

  • Rozmowa kwalifikacyjna: 3 najczęstsze błędy kandydatów

    Rozmowa kwalifikacyjna: 3 najczęstsze błędy kandydatów

    Wychodzisz ze spotkania z potencjalnym pracodawcą i jesteś przekonany, że poszło ci świetnie. Byłeś pewny siebie i swobodny, dużo mówiłeś i robiłeś inteligentne miny. A jednak telefon najpierw długo milczy, a ostatecznie otrzymujesz ...

  • Służba wojskowa a wypowiedzenie umowy o pracę

    Służba wojskowa a wypowiedzenie umowy o pracę

    Pracownik otrzymał powołanie do wojska 10 lipca. 9 dni później otrzymał od swojego pracodawcy wypowiedzenie. 25 lipca pracownik przekazał pracodawcy kopię dokumentu powołania do wojska. Czy w takiej sytuacji wypowiedzenie ma moc prawną?

  • Programista jest wśród nas. Sprawdź, czy możesz to być ty

    Programista jest wśród nas. Sprawdź, czy możesz to być ty

    Wielu z nas wydaje się, że programista to profesja dla wybranej grupy osób, która na informatyce i kwestiach z nią związanych zjadła zęby. Tymczasem okazuje się, że na zdobycie tego zawodu szanse ma całkiem szerokie grono uczestników ...

  • Umowa zlecenia. Stawka godzinowa czy prowizyjna?

    Umowa zlecenia. Stawka godzinowa czy prowizyjna?

    Po wejściu w życie ustawy z dnia 22 lipca 2016 r. o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z dnia 17 sierpnia 2016 r. poz. 1265), wiele wątpliwości wśród przedsiębiorców budzi sposób ...

  • 12 sposobów na to, aby atmosfera w pracy stała się nieznośna

    12 sposobów na to, aby atmosfera w pracy stała się nieznośna

    Atmosfera w pracy jest kluczowym czynnikiem wpływającym na satysfakcję z zatrudnienia, a co za tym idzie – również na efektywność oraz zaangażowanie pracownika. Zła aura powoduje frustracje i zniechęcenie, co w prostej linii prowadzi do ...

MENU
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.