eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › Team Leader

Znajdź oferty pracy

9 876 ofert w bazie

Znaleziono 23 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

stanowisko: Team Leader

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Praca Team Leader

Team Leader, inaczej lider zespołu, przywódca grupy – to menedżer obdarzony umiejętnościami przywódczymi oraz organizatorskimi, stojący na czele danej grupy, koordynujący i nadzorujący jej pracę w firmie, przedsiębiorstwie lub instytucji. Jego zadaniem jest wyznaczanie bieżących oraz długofalowych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu, dostosowywanie zadań do możliwości pracowników w celu osiągania optymalnych wyników, weryfikowanie czynionych przez nich postępów, nagradzanie i wyciąganie konsekwencji, motywowanie do działania. Odpowiedzialność za rezultaty osiągane przez zespół ponosi przed kierownictwem lider jako najbardziej doświadczony w danym zakresie.

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady