eGospodarka.pl

PracaOferty pracy › Team Leader

Znajdź oferty pracy

16 058 ofert w bazie

Znaleziono 74 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

stanowisko: Team Leader

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Praca Team Leader

Team Leader, inaczej lider zespołu, przywódca grupy – to menedżer obdarzony umiejętnościami przywódczymi oraz organizatorskimi, stojący na czele danej grupy, koordynujący i nadzorujący jej pracę w firmie, przedsiębiorstwie lub instytucji. Jego zadaniem jest wyznaczanie bieżących oraz długofalowych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu, dostosowywanie zadań do możliwości pracowników w celu osiągania optymalnych wyników, weryfikowanie czynionych przez nich postępów, nagradzanie i wyciąganie konsekwencji, motywowanie do działania. Odpowiedzialność za rezultaty osiągane przez zespół ponosi przed kierownictwem lider jako najbardziej doświadczony w danym zakresie.

Dostępne oferty pracy:

 

1 2 3

następna


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Jakie wynagrodzenia w bankowości?

    Jakie wynagrodzenia w bankowości?

    Branża bankowa w Polsce przechodzi gruntowne przemiany, na które oddziałuje m.in. silna konsolidacja rynku, liczne fuzje i przejęcia, czy pojawiające się nowe regulacje legislacyjne. Nie mniejszy wpływ mają również nowoczesne technologie i ...

  • Opieka nad dzieckiem, czyli o 2 dniach zwolnienia od pracy

    Opieka nad dzieckiem, czyli o 2 dniach zwolnienia od pracy

    Choroba opiekunki czy nagły wyjazd partnera, który miał przejąć opiekę nad dzieckiem, to tylko niektóre z sytuacji, kiedy pracująca mama musi na cito zorganizować sobie wolny czas. W takim przypadku powinna pamiętać, że obowiązujące w ...

  • 5 pytań, które mogą cię zaskoczyć na rozmowie o pracę

    5 pytań, które mogą cię zaskoczyć na rozmowie o pracę

    Jakie są nasze oczekiwania finansowe, gdzie widzimy siebie za 5 lat, czy jakie są nasze wady i zalety – to pytania, których pojawienie się na rozmowie o pracę jest bardzo prawdopodobne. Jednak niektórzy rekruterzy, zwłaszcza w branżach ...

  • Jakie zmiany w prawie od 1 stycznia 2019?

    Jakie zmiany w prawie od 1 stycznia 2019?

    Prezentujemy najważniejsze naszym zdaniem zmiany w prawie pracy, które weszły w życie z dniem 1 stycznia 2019 roku. Zmiany dotyczą prowadzenia i przechowywania dokumentacji pracowniczej, wypłaty wynagrodzenia, szkoleń bhp pracowników, a ...

  • Ciągle czekamy na nowy Kodeks Pracy

    Ciągle czekamy na nowy Kodeks Pracy

    Kodeks Pracy to zbiór przepisów, których bazą jest ustawa sprzed ponad czterech dekad, a więc z okresu, kiedy nie tylko mieliśmy inny ustrój, ale również nie wypracowaliśmy jeszcze wielu znanych dziś rozwiązań jak chociażby elastyczne ...