eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracymałopolskie › Obsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

10 030 ofert w bazie

Znaleziono 64 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

branża: Obsługa klienta / Call center
województwo: małopolskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

 

1 2

następna


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Praca - wiadomości i porady

  • Podwyżka inflacyjna w zapisach umowy o pracę?

    Podwyżka inflacyjna w zapisach umowy o pracę?

    Minione miesiące upłynęły nam pod znakiem dynamicznie rosnącej inflacji. To tylko wzmocniło presję płacową wywieraną na pracodawcach. Pracownicy coraz częściej bowiem postulują o urealnienie ich wynagrodzeń do poziomów, które ...

  • Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    Badanie zrealizowane przez serwis Aplikuj.pl rzuca światło na podejście Polaków do zmiany pracy oraz częstotliwość podejmowania decyzji w tym zakresie. Okazuje się, że większość z nas zdecydowała się na taki krok od 4 do 9 razy w ...

  • Dochód rozporządzalny jako wskaźnik poziomu życia w Polsce i UE

    Dochód rozporządzalny jako wskaźnik poziomu życia w Polsce i UE

    Powszechnie przyjęło się, że jedną z najważniejszych miar dobrobytu mieszkańców danego kraju jest wysokość wynagrodzeń. Natomiast z punktu widzenia poziomu życia istotnie ważniejszy jest wskaźnik dochodu rozporządzalnego. Jest to ...

  • GUS: średnia krajowa we IX 2023 wyższa o 10,3% r/r

    GUS: średnia krajowa we IX 2023 wyższa o 10,3% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 7379,88 zł brutto. Względem sierpnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...