eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Poznań › Konsultant ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Konsultant ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Miejsce pracy: Poznań - zdalnie/hybrydowo/stacjonarnie

Jakie będą Twoje zadania:?
  • Zapewnienie obsługi klienta niemieckojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu
  • Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych
  • Utrzymanie proaktywnej komunikacji z klientem
  • Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, w razie potrzeby
  • Kontakt z klientem niemieckojęzycznym
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac
  • Utrzymywanie i podnoszenie poziomu jakości obsługi klienta
Czego oczekujemy?
  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (poziom min. B2)
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B2)
  • Umiejętności w zakresie obsługi klienta
  • Dobra organizacja pracy
  • Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów
  • Dobra umiejętność komunikacji i pracy w zespole
  • Zainteresowanie pracą w branży IT
  • Umiejętność pracy z instrukcjami oraz procedurami
  • Zdolność do szybkiego dostosowywania się do dynamicznego środowiska pracy
  • Status absolwenta lub studenta w obszarze informatyki lub filologii germańskiej mile widziany
  • Doświadczenie w pracy w środowisku IT Service Desk mile widziane
Co oferujemy?
  • Umowę o pracę (podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą)
  • Zdalny, hybrydowy lub stacjonarny model pracy
  • Nowoczesne biuro w dobrze skomunikowanym centrum Poznania
  • Kompleksowe miesięczne wdrożenie
  • Przyjazna atmosfera w zespole specjalistów, którzy chętnie dzielą się wiedzą
  • Ciekawe i realne procesy wsparcia dla dużych klientów międzynarodowych
  • Możliwość udziału w ciekawych inicjatywach, np. akcje charytatywne (CharitaCenter), wyzwania sportowe (Walking Challenge), konkursy, wieczory filmowe, i inne
  • Platforma benefitowa
  • Globalne i lokalne programy i konkursy uznaniowe
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
  • Bonus roczny
  • Bonus za polecenie oraz relokację
  • Dostęp do Employee Assistance Programme
  • Kursy językowe
  • Dostęp do platformy e-learningowej Udemy


Oferta dotyczy pracy stałej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-27

do końca oferty: 33 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady