Kto szuka:
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Stanowisko:
Konsultant ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Miejsce pracy: Poznań - zdalnie/hybrydowo/stacjonarnie
Jakie będą Twoje zadania:?- Zapewnienie obsługi klienta niemieckojęzycznego w zakresie pierwszej linii wsparcia IT
- Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i / lub systemową, w zależności od projektu
- Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych
- Utrzymanie proaktywnej komunikacji z klientem
- Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, w razie potrzeby
- Kontakt z klientem niemieckojęzycznym
- Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac
- Utrzymywanie i podnoszenie poziomu jakości obsługi klienta
- Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (poziom min. B2)
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B2)
- Umiejętności w zakresie obsługi klienta
- Dobra organizacja pracy
- Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów
- Dobra umiejętność komunikacji i pracy w zespole
- Zainteresowanie pracą w branży IT
- Umiejętność pracy z instrukcjami oraz procedurami
- Zdolność do szybkiego dostosowywania się do dynamicznego środowiska pracy
- Status absolwenta lub studenta w obszarze informatyki lub filologii germańskiej mile widziany
- Doświadczenie w pracy w środowisku IT Service Desk mile widziane
- Umowę o pracę (podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą)
- Zdalny, hybrydowy lub stacjonarny model pracy
- Nowoczesne biuro w dobrze skomunikowanym centrum Poznania
- Kompleksowe miesięczne wdrożenie
- Przyjazna atmosfera w zespole specjalistów, którzy chętnie dzielą się wiedzą
- Ciekawe i realne procesy wsparcia dla dużych klientów międzynarodowych
- Możliwość udziału w ciekawych inicjatywach, np. akcje charytatywne (CharitaCenter), wyzwania sportowe (Walking Challenge), konkursy, wieczory filmowe, i inne
- Platforma benefitowa
- Globalne i lokalne programy i konkursy uznaniowe
- Prywatna opieka medyczna
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
- Bonus roczny
- Bonus za polecenie oraz relokację
- Dostęp do Employee Assistance Programme
- Kursy językowe
- Dostęp do platformy e-learningowej Udemy
Oferta dotyczy pracy stałej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »