Kto szuka:
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Miejsce pracy: Poznań hybrydowo/zdalnie
Co oferujemy?
- Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
- Pracę w trybie hybrydowym (nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji w Poznaniu) bądź zdalnym
- Pracę w godzinach biurowych, od poniedziałku do piątku
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w branży IT w ramach wewnętrznych awansów
- Kompleksowe miesięczne wdrożenie, pakiet szkoleń stanowiskowych i zagraniczne szkolenia firmowe
- Benefity: Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, kursy językowe, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus za relokację, bonus roczny
Jakie są nasze wymagania?
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego (min. B2)
- Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne i orientacja na klienta
- Mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta/helpdesk/servicedesk
Kluczowe zadania na stanowisku:
- Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
- Mailowy oraz telefoniczny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi
- Obsługa poczty elektronicznej i systemu ticketowego
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy
Prosimy o załączenie CV.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »