Kto szuka:
HAYS
Stanowisko:
Konsultant OSS
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Konsultant OSS
Warszawa
NR REF.: 1184562
Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku.Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Konsultant OSS Lokalizacja: WarszawaBranża: TelekomunikacjaRodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)Współpraca: współpraca długofalowa.START: ASAP Stawka: 170-200 PLN/h netto + VAT Godziny pracy: 9-17. Praca zdalna: Hybryda / 1 dzień pracy zdalnej.
Stos technologiczny: IT Project Management, ERP / SAP, SQL
Czym będziesz się zajmował:
- przedstawienie ogólnoświatowych standardów wg Gartnera (najlepsze praktyki, jeśli chodzi o architekturę systemów OSS)
- wykonanie audytu aplikacji OSS jakich obecnie używamy pod kątem ich funkcjonalności, użycia
- wskazanie ich istniejących rynkowych odpowiedników i porównanie od strony funkcjonalności, kosztów utrzymania, licencji itd. – generalnie plusów/ minusów obu rozwiązań
- odniesienie się do referencyjnej architektury z pkt 1 celem wskazania kierunku zmian/wymiany/ rozwoju obszaru OSS w oparciu o zebrane dane o aplikacjach Klienta
- przygotowanie raportu końcowego
Dlaczego warto spróbować?
- Błyskawiczny proces rekrutacyjny
- Rozwój przy projektach telekomunikacyjnych
- Standardowe benefity – preferencyjne stawki pakietów LuxMed i Multisport
Wymagania podstawowe:
- Min. 5 lat doświadczenia w systemach wsparcia operacyjnego
- Min. 2 lata na stanowisku Architekta / Konsultanta
- Zdolności analityczne
- Komunikatywność, pro aktywność, samodzielność
- Język angielski C1
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »