PracaGrupypl.praca.dyskusje › żyć i nie umierać :)

  • 31. Data: 2005-05-23 10:37:10
    Temat: Re: żyć i nie umierać :)
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 2005-05-21 14:07, Immona napisał(a) :

    > Z Michalem-mgl planujemy zwolac lokalny zlot knajpiany wroclawian z ppd, jak
    > on wroci z wojazy sluzbowych :)
    >
    > I.

    O! To pamiętajcie o niżej podpisanym. Zawsze chciałem poznać słynną
    Immonę IRL.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Skąd ja mogę wiedzieć, co się stanie ze mną jutro? Przecież człowiek

  • 32. Data: 2005-05-29 20:18:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 18 May 2005 10:01:18 +0200, rossel <r...@n...com> wrote:

    >http://eurostudent.pl/wiecej.php?id=2218&g=39
    "Jestem jedyną kobietą w sali, chyba też najmłodszą..."

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum