PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwrot podatku

  • 1. Data: 2004-05-10 13:25:15
    Temat: zwrot podatku
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    czy jest możliwe,że student otrzyma 687 zl zwrotu podatku??

  • 2. Data: 2004-05-10 14:06:54
    Temat: Re: zwrot podatku
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > czy jest możliwe,że student otrzyma 687 zl zwrotu podatku??

    Jeśli pracował to czemu nie;)

    pzdr,
    Aga

  • 3. Data: 2004-05-10 14:38:14
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Agnieszka zapodał(a):
    > czy jest możliwe,że student otrzyma 687 zl zwrotu podatku??

    - koszty poniesione na studia
    - koszty poniesione na zakup komputera

    To już może dać ponad 1100zł (jak tyle conajmniej podatku zapłacił).
    Do tego jeszcze mogą być ulgi remontowe (wynajmuje mieszkanie),
    etc.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 4. Data: 2004-05-12 12:27:30
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Agnieszka napisał(a):

    > czy jest możliwe,że student otrzyma 687 zl zwrotu podatku??

    pewnie, ja dostane 1107 zl ;-)

    --
    nrm

  • 5. Data: 2004-05-13 21:14:36
    Od: slimak <s...@U...pl>

    Czesc.
    Ja jestem troche nie w temacie ale skoro juz o tym mowa to sie dopisze
    tutaj i nie bede pisal nowego watku. A mianowicie jestem jak autor watku
    studentem i pracowalem na umowe o dzielo - zamierzam kupic sobie jakis
    tani komputer i moze wybrac sie na jakis egzamin MS myslalem o 70-215 w
    kazdym razie obie te rzeczy wiaza sie z nauka w zwiazku z tym czy bedzie
    mozliwosc to odliczyc? To znaczy w tym roku dopiero bede skladal swoj
    pierwszy pit :-) ale jak mam odliczyc kompa czy ten egzamin to chyba
    musze wziasc na to fakture? Jak to jest?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    P.S. a jeszcze tak pza tematem - powiedzmy ze pracuje w roku i mam
    dochod w wysokosci 1500zl netto - byla to umowa o dzielo - firma za mnie
    odprowadzila podatek. I teraz na koniec roku moja pensja roczna nie
    przekracza tej minimalnej (teraz jest chyba cos ponad 2000zl tej
    minimalnej kwoty) czyli bede mogl odzyskac ten podatek?

    Jeszcze raz dziekuje za odpowiedz.

  • 6. Data: 2004-05-14 08:56:33
    Od: "Porwan" <B...@N...SPAMpl>

    Uzytkownik "slimak" <s...@U...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > przekracza tej minimalnej (teraz jest chyba cos ponad 2000zl tej
    > minimalnej kwoty) czyli bede mogl odzyskac ten podatek?

    tak, bedziesz mógl odzyskac podatek, ale tylko od kwoty zwolnionej, czyli
    tej "minimalnej". Podatek od tego co zarobiles wiecej bierze panstwo.