PracaGrupypl.praca.dyskusje › kontynuacja zwolnienia?

  • 1. Data: 2004-05-10 11:33:23
    Temat: kontynuacja zwolnienia?
    Od: "Sarna" <sarnea@NO_SPAM.wp.pl>

    witajcie
    interesuje mnie jakie znaczenie ma doniesienie do pracy zwolnienia od innego
    lekarza (byc moze na inne schorzenie)?

    sytuacja wyglada tak:
    mam zwolnienie do konca miesiaca (maja), planuje zlozyc wypowiedzenie
    ok.18maja (lub tydzien pozniej 25) , zachowujac 2 tyg. okres wypowiedz.
    prace skoncze 5 czerwca (lub 12 - o ile dobrze obliczylem?).
    czy jesli skonczy mi sie zwolnienie to do konca miesiaca (do 31 maja) czy
    moge swobodnie przyniesc od innego lekarza zwolnienie, tak by do 5.VI (lub
    12.VI) nie musiec chodzic do pracy - UWAGA, to nie z lenistwa nie chce isc
    to pracy (prosze oszczedzic sobie komentarzy tego typu), po prostu sytuacja
    w pracy jest niemila (delikatnie mowiac): konflikty z kierowniczka, wyzysk,
    stres, nerwy, praca po godzinach, etc - to wszystko w hipermarketcie

    dzieki za odpowiedz
    pozdrawiam Sarna

  • 2. Data: 2004-05-10 13:16:52
    Temat: Re: kontynuacja zwolnienia?
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Mon, 10 May 2004 13:33:23 +0200, na pl.praca.dyskusje, Sarna napisał(a):

    > czy jesli skonczy mi sie zwolnienie to do konca miesiaca (do 31 maja) czy
    > moge swobodnie przyniesc od innego lekarza zwolnienie, tak by do 5.VI (lub
    Przecież zwolnienia lekarskie wypisują wszyscy lekarze, a nie tylko jeden i
    ten sam. Jak Ci wystawi L4 to w pracy nie ma znaczenia jak się nazywa, ale
    może i jego i Ciebie sprawdzić ZUS.