PracaGrupypl.praca.dyskusjezwrot podatku › Re: zwrot podatku
    From: slimak <s...@U...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zwrot podatku
    Date: Thu, 13 May 2004 23:14:36 +0200

    Czesc.
    Ja jestem troche nie w temacie ale skoro juz o tym mowa to sie dopisze
    tutaj i nie bede pisal nowego watku. A mianowicie jestem jak autor watku
    studentem i pracowalem na umowe o dzielo - zamierzam kupic sobie jakis
    tani komputer i moze wybrac sie na jakis egzamin MS myslalem o 70-215 w
    kazdym razie obie te rzeczy wiaza sie z nauka w zwiazku z tym czy bedzie
    mozliwosc to odliczyc? To znaczy w tym roku dopiero bede skladal swoj
    pierwszy pit :-) ale jak mam odliczyc kompa czy ten egzamin to chyba
    musze wziasc na to fakture? Jak to jest?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    P.S. a jeszcze tak pza tematem - powiedzmy ze pracuje w roku i mam
    dochod w wysokosci 1500zl netto - byla to umowa o dzielo - firma za mnie
    odprowadzila podatek. I teraz na koniec roku moja pensja roczna nie
    przekracza tej minimalnej (teraz jest chyba cos ponad 2000zl tej
    minimalnej kwoty) czyli bede mogl odzyskac ten podatek?

    Jeszcze raz dziekuje za odpowiedz.