PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2004-05-10 11:21:44
    Temat: Okres wypowiedzenia
    Od: "KH" <kh@USUN_TOwp.pl>

    Hej hej,
    pracowałam przez jakiś czas w spółce cywilnej, dostałam wypowiedzenie, jeden
    z pracodawców odszedł ze spółki i mnie zatrudnił.
    Teraz chciałabym się zwolnić i nie wiem, jaki okres wypowiedzenia mi
    przysługuje, czy mam liczyć również czas pracy w spółce czy nie (jeśli tak
    to mam 3 mies., jesli nie, to miesiąc).
    Może ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć?

    pozdrowienia
    Kaśka

  • 2. Data: 2004-05-10 13:07:36
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Mon, 10 May 2004 13:21:44 +0200, na pl.praca.dyskusje, KH napisał(a):

    > Hej hej,
    > pracowałam przez jakiś czas w spółce cywilnej, dostałam wypowiedzenie, jeden
    > z pracodawców odszedł ze spółki i mnie zatrudnił.

    okres wypowiedzenia jest uzależniony od okresu zatrudnienia u danego
    pracodawcy,ten co odszedł miał chyba jakąś inną firmę więc trzeba liczyć
    tylko ostatnie zatrudnienie.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)