PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to rozumieć to ogłoszenie?

  • 1. Data: 2003-06-30 18:00:48
    Temat: jak to rozumieć to ogłoszenie?
    Od: "Mania" <s...@g...geol.agh.edu.pl>

    Witam!!

    Może ktoś z was mi wytłumaczy co oznacza taki zapis w ogłoszeniu dotyczącym
    składania swojej oferty do pracy- cytuję " bla bla bla i dalej
    nastepuje -oferty CV+ zdjęcie 1142803D0B1 Kraków, Wiślna 2". Czy to jest
    adres skrytki pocztowej czy może numer referencyjny ogłoszenia, który
    umieszczam na swojej ofercie i zanoszę pod dany adres???? Jak dla mnie to
    troche nie zrozumiałe.....

  • 2. Data: 2003-06-30 18:28:42
    Temat: Re: jak to rozumieć to ogłoszenie?
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    > nastepuje -oferty CV+ zdjęcie 1142803D0B1 Kraków, Wiślna 2". Czy to jest
    > adres skrytki pocztowej czy może numer referencyjny

    jest to nr skrytki pocztowej ktora znajduje sie w biurze ogloszen w Krakowie
    pod podanym adresem. Na kopercie piszesz ten numer (dla nr......)i zanosisz
    (wysylasz poczta) do tego biura ogloszen