PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie lekarskie tylko do wyznaczonego dnia porodu? › zwolnienie lekarskie tylko do wyznaczonego dnia porodu?
    From: jerry <...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zwolnienie lekarskie tylko do wyznaczonego dnia porodu?
    Date: Wed, 27 Sep 2006 15:02:13 +0200

    Witam,
    Chciałbym zapytać do kiedy lekarz ginekolog-położnik może wystawić
    zwolnienie lekarskie kobiecie w ciąży? Czy tylko do wyznaczonego przez
    siebie terminu porodu?
    Żona miała termin na 13 wrzesień, do tego dnia miała zwolnienie
    lekarskie. Urodziła jednak 22 września. Dziś zawiozłem ją do lekarza
    prowadzącego ciążę aby ten wystawił zwolnienie za okres 13 - 22
    wrzesień. Ten jednak stwierdził, że może wystawiać zwolnienia jedynie do
    ustalonego dnia porodu ;|. Znaczy, że 13 września miałem kopać żonę po
    brzuchu, aż urodzi????
    Proszę o odpowiedź czy to jakiś znów paranoiczny przepis czy tylko zła
    wola lekarza?
    Z góry dziękuję