PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie › zwolnienie
  • Data: 2002-10-05 08:47:45
    Temat: zwolnienie
    Od: "Tomasz Jażdżewski" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam do was szanowni grupowicze pytanie.Dotyczy ono mojego znajomego. Pracuje
    jako przedstawiciel handlowy w branży spożywczej. Wczoraj jego szefostwo
    kazało wypisać mu zwolnienie z powodów osobistych. Nastraszyło go, że jeśli
    tego nie zrobi to dadzą mu dyscyplinarkę. Powodem tego mialo być niby nie
    ułożony towar na półkach lub nieodpowiednie poukładanie. Powszechnym
    zwyczajem w tej firmie są jesienne zwolnienia i zatrudnianie nowych
    pracowników. Zresztą w ten sposób znajomy zaczął w tamtym roku pracować.
    Zwolnienie wypisał pod presją dyscyplinarki i również braku doświadczenia
    (pierwsza praca).
    1. Czy takie zwolnienie można wycofać?
    2. Czy tak wogóle można?