PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana zakresu obowiazkow w trakcie wypowiedzenia

  • 1. Data: 2009-03-20 14:58:37
    Temat: zmiana zakresu obowiazkow w trakcie wypowiedzenia
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    Zlozylam na wypowiedzenie w miejscu pracu i od tego czasu moj przelozony
    doklada mi coraz wiecej pracy, wprowadza kolejne raporty, analizy, itd. Zajmuje
    mi to coraz wiecej czasu, a dzisiaj odwiedzialam sie od niego ze w przyszlym
    tygodniu mam jechac w teren zbierac informacje, choc przez ostatnie 4 lata nie
    wymagano tego ode mnie.
    Umowa o prace ktora podpisalam, nie reguuje scisle zakresu tego co lezy w moich
    kompetencjach
    Czy pracodawca moze w trakcie wypowiedzenia zmienic pracownikowi zakres
    obowiazkow? co moge zrobic zeby sie ode mnie "odczepil"..?

    Zonda

  • 2. Data: 2009-03-20 17:07:00
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 20, 3:58 pm, "zonda" <n...@s...pl> wrote:

    > Czy pracodawca moze w trakcie wypowiedzenia zmienic pracownikowi zakres
    > obowiazkow? co moge zrobic zeby sie ode mnie "odczepil"..?

    Rób przez liczbę godzin zgodną z umową i w normalnym tempie. Przecież
    się nie rozdwoisz.
    Wypowiedzenie się skończy i przełożony się "odczepi".

    --
    mihau

  • 3. Data: 2009-03-20 20:15:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gq0av6$vtv$1@news.task.gda.pl zonda <n...@s...pl> pisze:

> [...]
    > Czy pracodawca moze w trakcie wypowiedzenia zmienic pracownikowi zakres
    > obowiazkow? co moge zrobic zeby sie ode mnie "odczepil"..?
    Podejrzewałbym, że usiłuje sprowokować okoliczności umożliwiające mu
    zastosowania art. 52 KP albo po prostu prymitywnie się odegrać. Pilnuj
    ewidencji czasu pracy (korzystaj z art. 149 KP).
    Niestety pod pewnymi warunkami może oddelegować cię do innej pracy niż
    określona w umowie (art. 42 §4 KP).
    Może także próbować zmienić zakres obowiązków ale przecież nie macie tego
    jasno i na piśmie jak sama piszesz.
    Tak naprawdę z takim draństwem najlepiej jednak walczyć za pomocą ZUS-ZLA
    (dawniej L4).

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2009-03-20 20:56:06
    Od: "jareka" <j...@i...pl>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    > Tak naprawdę z takim draństwem najlepiej jednak walczyć za pomocą ZUS-ZLA
    > (dawniej L4).
    Dranstwem osmielilbym sie wlasnie nazwac ZUS-ZLA ... nic nie wiemy czy Zonda
    nagminnie zostaje po godzinach etc w zwiazku z "nowymi" zadaniami ... moze
    pracodawca po prostu chce miec zrobione to na co mialaby hipotetycznie czas
    pozniej gdyby nie zlozyla wypowiedzenia ...
    --
    pozdr jareka

  • 5. Data: 2009-03-20 21:12:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gq0v1b$k2v$1@news.interia.pl jareka <j...@i...pl>
    pisze:

    > Dranstwem osmielilbym sie wlasnie nazwac ZUS-ZLA ...
    To nazywaj, przecież nikt ci nie broni. :))

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2009-03-21 23:35:14
    Od: "tim" <k...@w...pl>