PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG i byly pracodawca

  • 1. Data: 2009-03-19 18:35:34
    Temat: DG i byly pracodawca
    Od: "tomekgert" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Rezygnuje z pracy i rozpoczynam DG. Czy sa jakies problemy z wystawianiem
    faktur na rzecz bylego pracodawcy ? Myslalem, ze jedynym problemem jest
    niemozliwosc placenia nizszego zusu (ulga dla rozpoczynajacyc DG), a tu byly
    pracodawca cos miesza i twierdzi, ze przez 2 lata nie moze ode mnie
    otrzymywac faktur... Ma to jakis sens???

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2009-03-19 23:59:42
    Temat: Re: DG i byly pracodawca
    Od: tsharny <t...@w...pl>

    tomekgert pisze:
> [...]
    > pracodawca cos miesza i twierdzi, ze przez 2 lata nie moze ode mnie
    > otrzymywac faktur... Ma to jakis sens???

    pracodawca nic nie miesza, po prostu takie jest prawo...
    ten temat już był tutaj poruszany kilka razy...

    pozdrawiam
    tsharny

  • 3. Data: 2009-03-20 04:25:46
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "tomekgert" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ma to jakis sens???

    Oczywiście, że ma sens bo to cie chroni przed wyzyskiem.
    Jak nie wierzysz to zapytaj latających tutaj działaczy związkowych i oni ci
    wytłumaczą.

    --
    andreas

  • 4. Data: 2009-03-20 12:25:52
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 19, 7:35 pm, "tomekgert" <t...@p...onet.pl> wrote:

    > pracodawca cos miesza i twierdzi, ze przez 2 lata nie moze ode mnie
    > otrzymywac faktur... Ma to jakis sens???

    Może otrzymywać. Problem w tym, że do takich rzeczy bardzo chętnie
    przyczepia się PIP i inni Walczący z Wyzyskiem. I wtedy Twoja i byłego
    pracodawcy głowa w tym by udowodnić, żeście nie wielbłądy i że nie
    zawarliście potajemnego porozumienia mającego na celu uszczuplenie
    dochodów państwa.

    W skrócie: On nie miesza, on się po prostu boi. I ma czego.

    --
    mihau

  • 5. Data: 2009-03-20 20:26:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gpu39l$ro9$1@news.onet.pl tomekgert
    <t...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > byly pracodawca cos miesza i twierdzi, ze przez 2 lata nie moze ode mnie
    > otrzymywac faktur... Ma to jakis sens???
    Nie bardzo.
    Chyba, że w ramach tej działalności będziesz wykonywał dla niego wszystko
    tak, jak podczas stosunku pracy, czyli wg art. 22 KP, bo wtedy to oszustwo i
    może on się tego boi.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2009-03-23 13:27:22
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 00:59:42 +0100, tsharny napisał(a):

    > pracodawca nic nie miesza, po prostu takie jest prawo...

    I powielasz pierdolenie dzięciołków-matołków.

    > ten temat już był tutaj poruszany kilka razy...

    Podaj no jakiś MSG-ID - pośmiejemy się :)

  • 7. Data: 2009-03-24 00:34:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 00:59:42 +0100, tsharny napisał(a):

    > pracodawca nic nie miesza, po prostu takie jest prawo...
    > ten temat już był tutaj poruszany kilka razy...

    A jakieś konkrety, poza kwestią podatku liniowego? (która może wkrótce
    zniknie, bo przestało się opłacać to utrudniać)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl