PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana formy wspolpracy...

  • 1. Data: 2002-11-27 07:40:12
    Temat: zmiana formy wspolpracy...
    Od: No1B <n...@p...onetWYTNIJ.pl>

    witam.
    pracuje w firmie na umowe zlecenie. otrzymalem prapozycje
    "nie do odrzucenia". chodzi o to ze musze zalozyc wlasna
    firme (na zasadzie programu "1sza praca" - podobno nie
    bede musial placic ZUS z tytulu bycia studentem) i wtedy
    podpisac umowe z moim dotychczasowym pracodawca.
    niestety nie otrzymalem zadnych konkretniejszych informacji.
    w zwiazku z tym mam pytanko: jakie korzysci i ew. straty
    bede mial z tej formy wspolpracy i czy sa jakies wyrazne
    powody dla jakich moj dotychczasowy pracodawca zmienia
    forme wspolpracy, i jak naprawde jest z placeniem ZUSu dla
    studentow

    z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-11-27 11:02:30
    Temat: Re: zmiana formy wspolpracy...
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    No1B wrote:

> [...]
    > forme wspolpracy, i jak naprawde jest z placeniem ZUSu dla
    > studentow
    >
    > z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam

    Link do tematu - zwolnienie z ZUS widzialem na stronie
    http://www.zus.gov.pl. A ze nie jestem juz absolwentem, wiec nic wiecej
    nie powiem, bo mnie to po prostu nie interesowalo.

    Flyer