PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak odejsc z firmy?

  • 1. Data: 2002-11-26 23:06:03
    Temat: jak odejsc z firmy?
    Od: "przemo" <p...@i...pl>

    Witam i mam pare pytan:
    W firmie X pracuje od 7 lipca 2002 roku. Wczesniej bylem od 1 lutego do
    6 lipca na bezrobociu. Pierwsza umowe mialem na okres probny na 3 miesiace
    (do 7.X.02), 8.X.02 dostalem druga umowe na czas okreslony na 7 miesiecy na
    ktorej jestem obecnie. W umowie jest zapis o 2 tygodniowym okresie
    wypowiedzenia
    W zwiazku ze od stycznia mam zalatwiona nowa prace
    musze sie zwolnic i stad moje pytanie/a:
    1) Czy oznacza to ze zeby odejsc od 1 stycznia wypowiedzenie musze zlozyc 15
    grudnia, czy tez okres wypowiedzenia obowiazuje po prostu od 1 nastepnego
    miesiaca, czyli moge odejsc albo od 15 grudnia albo od 15 stycznia ?
    Teraz pytanie z serii "na wszelki wypadek":
    2) Jakby nowa firma zrobila mnie w balona to w jakim terminie musze sie
    zglosic na bezrobocie?
    3) Kiedy w takim wypadku dostalbym zasilek (po 3 miesiacach ?)

    Pozdrawiam Przemo
    PS: Chcialbym sie z firma rozstac z godnoscia bo wiele jej zawdzieczam, w
    tym zdobycie doswiadczenia na kierowniczym stanowisku i dlatego moje pytanie
    jak to najlepiej zrobic?