PracaGrupypl.praca.dyskusjezlosliwosc losu › Re: zlosliwosc losu
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zlosliwosc losu
    Date: Wed, 5 May 2004 18:02:49 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@195.150.162.92

    Uzytkownik "Full Name" <d...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:7v0i90djikbpn3rge0qm5csqpoqu6pn1rs@4ax.com...
    > qrwa - w czym masz dylemat? nie mozesz jej podjac? kto Ci broni? taka
    > wymarzona praca? to moze Ci sie jednak wykalkuluje zmiana decyzji o
    > przeprowadzce czy cokolwiek tam innego sobie zaplanowalas...

    Widzisz, w zyciu sa takie decyzje, ktore sie podejmuje zbiorowo. O
    przeprowadzce podjelam decyzje z TZ, poniewaz dostal w innym miescie dobra
    oferte pracy. Tutaj juz zlozyl wymowienie tam ma podpisana umowe...

    > i qrwa po co ten post? to jest wlasnie cala polska mentalnosc - pracy
    > bys nie miala to bys biadolila, ze jej nie masz - jak teraz masz
    > "nadmiar" to biadolisz ze znowu tragedia - ludzie - opamietajcie sie!

    Nie zdarzylo mi sie nie miec... natomiast takie sytuacje, ze albo musze
    wybierac miedzy dwiema rownie dobrymi, albo swietna okazja przechodzi mi
    kolo nosa...

    Dla mnie to istotny problem i byc moze, ktos byl w podobnej sytuacji i jakos
    sobie poradzil... A ja chetnie korzystam z cudzego doswiadczenia.

    Kania