PracaGrupypl.praca.dyskusje › zerwanie umowy na czas nieokreślony

  • 1. Data: 2007-04-28 18:11:21
    Temat: zerwanie umowy na czas nieokreślony
    Od: "Mariusz K." <s...@o...pl>

    Witam wszystkich, czy ktoś orientuje się co mi grozi za zerwanie podpisanej
    umowy na czas nieokreślony. Jest to normalna umowa o pracę- pełen etat. Ale
    być może dostanę lepszą propozycję i będę mieć 1 dzień na dezycję.
    W umowie jest tylko podany okres wypowiedzenia ale nie ma nic o
    konsekwencjach.

  • 2. Data: 2007-04-28 18:38:56
    Temat: Re: zerwanie umowy na czas nieokreślony
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Mariusz K. pisze:
> [...]
    > być może dostanę lepszą propozycję i będę mieć 1 dzień na dezycję.
    > W umowie jest tylko podany okres wypowiedzenia ale nie ma nic o

    Zwolnienie dyscyplinarne ( teraz to sie jakoś inaczej nazywa ) -
    zaszczane papiery. A jak się koleś uprze to sąd pracy i jakieś
    odszkodowanie. Więc może lepiej sie dogadać z kolesiem.

  • 3. Data: 2007-04-28 20:22:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:46337767$0$13185$f69f905@mamut2.aster.pl Mariusz K.
    <s...@o...pl> pisze:

> [...]
    > pełen etat. Ale być może dostanę lepszą propozycję i będę mieć 1 dzień
    > na dezycję. W umowie jest tylko podany okres wypowiedzenia ale nie ma
    Za to w KP jest.
    Poza tym porządni ludzie umów dotrzymują.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-04-29 07:59:29
    Od: bereiter <b...@v...pl>

    Mariusz K. napisał(a):
> [...]
    > być może dostanę lepszą propozycję i będę mieć 1 dzień na dezycję.
    > W umowie jest tylko podany okres wypowiedzenia ale nie ma nic o

    Złóz wypowiedzienie za porozumieniem stron, jeśli szef się zgodzi to nie
    będziesz musiał zachować okresu wypowiedzenia.

  • 5. Data: 2007-05-06 08:34:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 29 Apr 2007 09:59:29 +0200, bereiter
    <b...@v...pl> zakodował:

    >Złóz wypowiedzienie za porozumieniem stron, jeśli szef się zgodzi to nie
    >będziesz musiał zachować okresu wypowiedzenia.

    Ile można. Nie ma czegoś takiego ja wypowiedzenie za porozumieniem -
    albo porozumienie, albo wypowiedzenie.

    A co do tematu - jeżeli pracodawca poniesie stratę, to pracownik (a
    nieprzychodzenie do pracy nie oznacza rozwiązania umowy) odpowiada do
    wysokości szkody (jeżeli sam zawinił).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded