PracaGrupypl.praca.dyskusje › zatrudnienie w firmie jednoosobowej

  • 1. Data: 2004-04-23 13:09:13
    Temat: zatrudnienie w firmie jednoosobowej
    Od: "dragon" <d...@s...net>

    Mam taki problem:
    Jest jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza. Chcialbym sie zapytac jak
    najtaniej dla takiej firmy byloby zatrudnic jednego pracownika aby byl
    przede wszystkim ubezpieczony????
    dzieki z gory za propozycje

  • 2. Data: 2004-04-23 14:47:41
    Temat: Re: zatrudnienie w firmie jednoosobowej
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik "dragon" <d...@s...net> napisał w wiadomości
    > Mam taki problem:
    > Jest jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza. Chcialbym sie zapytac jak
    > najtaniej dla takiej firmy byloby zatrudnic jednego pracownika aby byl
    > przede wszystkim ubezpieczony????
    Mnie się wydawało że pracownika zatrudnia się PRZEDE WSZYSTKIM aby robił
    robotę której mnie się nie chce robić bądź nie mogę/nie umiem robić. :))

  • 3. Data: 2004-04-23 14:49:32
    Od: "dragon" <d...@s...net>

    Użytkownik "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "dragon" <d...@s...net> napisał w wiadomości
    > Mnie się wydawało że pracownika zatrudnia się PRZEDE WSZYSTKIM aby robił
    > robotę której mnie się nie chce robić bądź nie mogę/nie umiem robić. :))

    hehehe
    robote wykonuje non stop i to solidnie-lecz na czarno;( i stad moje
    pytanie-jesli ktos wie co byloby najlepsze w tym przypadku i jakie sa te
    koszty bylbym wdzieczny...

  • 4. Data: 2004-04-24 16:34:33
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

> [...]
    > robote wykonuje non stop i to solidnie-lecz na czarno;( i stad moje
    > pytanie-jesli ktos wie co byloby najlepsze w tym przypadku i jakie sa te

    Możesz go zatrudnić na pół etatu, wtedy będzie pracował pół-czarno, lub za
    najniższe ustawowe wynagrodzenie.
    Jednak zdaje się musisz dokonać kilku zgłoszeń dodatkowych, miedzy innymi w
    PIP.

    Trudno jest mi powiedzieć jakie to są koszty. Gdzieś na www masz
    kalkulatory.

    Pozdr
    kw1618

  • 5. Data: 2004-04-26 06:35:43
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > hehehe
    > robote wykonuje non stop i to solidnie-lecz na czarno;( i stad moje
    > pytanie-jesli ktos wie co byloby najlepsze w tym przypadku i jakie sa te
    > koszty bylbym wdzieczny...

    Jezeli zalozyc, że chcesz zapłacic mu 1000 zł, to licz się z ogólnymi
    kosztami (placonymi w różnych częsciach na różne cele) na poziomie 600 - 650
    zł zł , nie liczac tego, ze jesli ktos Ci prowadzi zewnetrzna ksiegowosc,
    natychmiast zarzada wiecej pieniedzy za obsluge pracownika.

    Wojtek