PracaGrupypl.praca.dyskusje › Credit Suisse ???

  • 1. Data: 2004-04-23 10:24:19
    Temat: Credit Suisse ???
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>

    Czy ktos mial przyjemnosc pracowac w firmie Credit Suisse ?
    Jakie warunki proponuja pracownikom jak wyglada rekrutacja.??

    Pozdr.G.

  • 2. Data: 2004-04-26 19:57:49
    Temat: Re: Credit Suisse ???
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    pojdziesz, pan dyrektor pogada na temat Twej swietlanej przyszlosci (jakies
    25-30minut), mily czlowiek, ale niestety bzdury gada....wypelnisz
    nienajlepiej skonstrulowana ankiete dotyczaca Twoich priorytetow (moja np.
    nie zawierala kilku stron i kartki zszyte byly na chybil trafil), jaki jest
    ciag dalszy nie wiem, nie bylam zainteresowana - musisz jednak wiedziec, ze
    aby tam pracowac musisz prowadzic wlasna dzialalnosc , a wowczas 1500 ktore
    oferuja na stanowisku agenta raczej niewiele znaczy, no chyba ze masz
    doswiadczenie jako agent i zamierzasz byc kierownikiem d/s wdrozen (4000
    oferuja), bo bez doswiadczenia czeka Cie szybkie szkolenie (280 zl), egzamin
    i pol roku wyrobnictwa jako agent , potem dopiero kolejne pol roku jako cos
    posredniego (nie pamietam dokladnie), a na koncu rzeczony kierownik.
    Wszystko troche palcem na wodzie pisane.... Agent ubezpieczeniowy to bardzo
    trudny zawod.....
    pozdrawiam
    Ewa (Krakow)
    ps. ankiete tak wypelnialam , zeby mnie bron Boze , nie chcieli, a i tak
    byli zainteresowani.....no coz, chyba troszke ciezka sytuacje maja i
    ptrzebuja plan wypracowac.....

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*