PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brak dokumentow w ZUS-ie

  • 1. Data: 2004-04-23 12:09:18
    Temat: Brak dokumentow w ZUS-ie
    Od: "leon" <p...@t...pl>

    Witam
    Moj aktualny pracodawca nie dosc ze duzo po terminie, a poza tym
    niekompletnie
    i z bledami przeslal dokumenty do ZUS-u ( zwolnienia i wnioski).
    W skuktek tego ZUS nie moze mi wyplacic zaleglych wynagrodzen.
    Czy mozna napisac jakies zazalenie ktore powinno przyspieszyc cala procedure
    zweryfikowania dokumentow ze strony pracodawcy.
    Poza tym srednio mi sie usmiecha czekanie kilka miesiecy na zalegle
    pieniazki
    na skutek bledu Pan kadrowych w moim zakladzie pracy.
    Pozdr.
    Leon