PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki w Empiku

  • 1. Data: 2006-05-12 11:15:21
    Temat: zarobki w Empiku
    Od: "rumianeczek" <rumianeczekUSUŃ@interia.pl>

    Witam!
    Czy orientuje sie ktos jakie są zarobki w Empiku (Kraków) - specjalista ds.
    administracji 3/4 etatu ewentualnie na innych stanowiskach?
    dziękuję
    anna

  • 2. Data: 2006-05-12 16:02:02
    Temat: Re: zarobki w Empiku
    Od: Piciu <p...@j...pl>

    rumianeczek napisał(a):
> [...]
    > Czy orientuje sie ktos jakie są zarobki w Empiku (Kraków) - specjalista ds.
    > administracji 3/4 etatu ewentualnie na innych stanowiskach?

    Nie licz na większe pieniądze, z tego co wiem to ogólnie mało płacą

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Masalski

  • 3. Data: 2006-05-13 20:35:27
    Od: "HeFToL" <b...@g...pl>

    Użytkownik "rumianeczek" <rumianeczekUSUŃ@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ds.
    > administracji 3/4 etatu ewentualnie na innych stanowiskach?

    Zarobki są beznadziejne, chyba, ze jest się kierownikiem działu i ma się
    cały etat, aczkolwiek kokosy to też nie są :/