PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki programisty

  • 1. Data: 2006-03-23 22:39:01
    Temat: zarobki programisty
    Od: "Rob" <g...@h...com>

    Witam,

    Interesuje mnie wysokość pensji startowej dla programisty C++ z
    dwuletnim doświadczeniem w Szczecinie. Czy ktoś mógłby udzielic mi
    informacji??

    /Rob

  • 2. Data: 2006-03-24 08:21:25
    Temat: Re: zarobki programisty
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Rob wrote:
    > Witam,
    >
    > Interesuje mnie wysokość pensji startowej dla programisty C++ z
    > dwuletnim doświadczeniem w Szczecinie. Czy ktoś mógłby udzielic mi
    > informacji??

    Pewnie tak jak w kazdym innym miescie - zalezy od firmy od 1000zl do
    10000zl...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2006-03-24 08:40:52
    Od: d...@g...pl

    > Witam,
    >
    > Interesuje mnie wysokość pensji startowej dla programisty C++ z
    > dwuletnim doświadczeniem w Szczecinie. Czy ktoś mógłby udzielic mi
    > informacji??

    2-3 k

  • 4. Data: 2006-03-24 09:20:25
    Od: "Marcin" <j...@p...onet.pl>

    > 2-3 k

    Tak ? To może dajmy propozycję ustawowych stawek i zgłośmy do Sejmu.
    Wynagrodzenie ZAWSZE jest kwestią indywidualną. Zależy od nie tylko
    pracodawcy ale przede wszystkim od pracownika. Jego zaangażowania,
    przygotowania merytorycznego do wykonywanej pracy, "chłonności", itp. To że
    w pierwszym miesiącu ktoś zarobi 800 czy 1000 zł nie oznacza ze po 2-3
    miesiacach nie może zarabiać 5 000.

    Jezeli ktos z gory nastawia sie na jakas kwote (ta kwota pozwala mi przezyc
    i bedzie OK) to moze przesądzać że mamy do czynienia z osobnikiem który
    będzie odzwierciedlał efekt "konia" (bez obrazy dla konia) - klapki na oczy,
    robie co mi kaza a ostatniego zabieram kase wg listy płac i cześć pieśni. To
    nie PRL.

    Jak napisał Tomek - 0d 1000 do 10 000 jest jak najbardziej trafne, pod
    warunkiem, ze ten "ktoś" będzie chciał rozwijać siebie i firmę.

    Marcin

    ----------
    Moja opinia jest zupełnie prywatna i nie dotyczy
    mojego obecnego lub przyszłego pracodawcy.
    Nie musisz się z nią zgadzać !!

  • 5. Data: 2006-03-24 23:07:39
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2006-03-24 10:20:25 +0100, "Marcin" <j...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > osobnikiem który będzie odzwierciedlał efekt "konia" (bez obrazy dla
    > konia) - klapki na oczy, robie co mi kaza a ostatniego zabieram kase wg

    Jaka płaca taka praca :)
    Przykładowo na poczcie płace muszą być głodowe... sądząc po jakości pracy.

    camel[OT]

  • 6. Data: 2006-03-25 08:22:12
    Od: darek <c...@s...pl>

    Marcin napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak napisał Tomek - 0d 1000 do 10 000 jest jak najbardziej trafne, pod
    > warunkiem, ze ten "ktoś" będzie chciał rozwijać siebie i firmę.

    W skrajnych przypadkach indywidualna, z reguly wiekszosc dostaje pewna
    srednia o ktorej mozna przeczytac w roznych badaniach, a
    programisci(zwykli, szeregowi, "klepacze") zarabiaja z reguly od 2k-3.5k

    Pozdrawiam
    Darek

  • 7. Data: 2006-03-25 09:14:14
    Od: d...@g...pl

    > W skrajnych przypadkach indywidualna, z reguly wiekszosc dostaje pewna
    > srednia o ktorej mozna przeczytac w roznych badaniach, a
    > programisci(zwykli, szeregowi, "klepacze") zarabiaja z reguly od 2k-3.5k

    w rzeczy samej; nie liczac Warszawki :)

  • 8. Data: 2006-03-27 08:11:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    camel wrote:
    > Jaka płaca taka praca :)
    > Przykładowo na poczcie płace muszą być głodowe... sądząc po jakości pracy.

    Niestety to sie nie sprawdza w Polsce... Tu masz taka placa ile
    szczescia....

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl