PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia programista na Slasku

  • 1. Data: 2006-08-31 23:46:50
    Temat: Ile zarabia programista na Slasku
    Od: Silesian <s...@o...pl>

    Ile zarabia teraz programista PHP (a w perspektywnie nie tylko PHP).
    Osoba zaraz po studiach, pierwsza praca na etat ale osoba juz z pewnym
    doswiadczeniem przy realizacji kilku projektow/zlecen dla roznych firm.
    Oczywiscie do tego dobra znajomosc wszystkiego okolopehapowego, czyli
    xHTML, JS itd. Dodatkowo znajomosc innych technologii typu Java, C++
    (tutaj troche mniejsze doswiadczenie). Praca w zespole nad
    rozbudowanymi systemami intranetowymi (nie zadne webmasterstwo itp)
    Rejon Polski - slask. Ile na poczatku i jak sie takie zarobki zmieniaja
    (rosna) wraz ze zdobywanym doswiadczeniem i stazem pracy.

    Ma ktos takie doswiadczenia i moglby sie podzielic konkretnymi sumami??

    Z gory dzieki!
    Silesian

  • 2. Data: 2006-09-01 03:00:05
    Temat: Re: Ile zarabia programista na Slasku
    Od: Silesian <s...@o...pl>

    > Rejon Polski - slask. Ile na poczatku i jak sie takie zarobki zmieniaja

    Sprecyzuje - sprawa dotyczy Gornego Slaska, okolice Katowic.

  • 3. Data: 2006-09-01 05:49:23
    Od: "pachu" <W...@g...com>

    Silesian napisał(a):

    > Rejon Polski - slask. Ile na poczatku i jak sie takie zarobki zmieniaja

    dolny czy gorny ?

    --
    pachu

  • 4. Data: 2006-09-01 07:40:56
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    > dolny czy gorny ?

    najlepiej napisz o jakie miasto chodzi. chyba że jest tak małe, że go
    nie znajdziemy na mapie ;)

    pozdr.

  • 5. Data: 2006-09-01 08:16:55
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "pachu" <W...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    Silesian napisał(a):

    > Rejon Polski - slask. Ile na poczatku i jak sie takie zarobki zmieniaja

    dolny czy gorny ?

    nie pisze ktory to bedzie Gorny

  • 6. Data: 2006-09-01 08:36:51
    Od: "Szymon Kosydor" <n...@s...pl>

> [...]
    > slask. Ile na poczatku i jak sie takie zarobki zmieniaja (rosna) wraz ze
    > zdobywanym doswiadczeniem i stazem pracy.

    Jak ma doświadczenie i jest dobry w tym co robi, to myśle, że na początek
    2500-3000 "na rękę" może dostać

    Szymon.

  • 7. Data: 2006-09-01 08:47:37
    Od: "Adam Kubiczek" <a...@g...com>

    Szymon Kosydor napisał(a):
    > Jak ma doświadczenie i jest dobry w tym co robi, to myśle, że na początek
    > 2500-3000 "na rękę" może dostać
    Zdaje się, że piszesz o Wrocławiu. Na Górnym Śląsku jest to
    raczej nierzeczywista kwota, prędzej może liczyć na jakieś 1500zł
    netto ale i to raczej po dłuższych poszukiwaniach.

    --
    pozdrawiam
    Adam Kubiczek

  • 8. Data: 2006-09-01 09:32:54
    Od: Dawid <d...@p...fm>

    Szymon Kosydor napisał(a):
    > Jak ma doświadczenie i jest dobry w tym co robi, to myśle, że na początek
    > 2500-3000 "na rękę" może dostać

    Jesteś tego pewien?
    Na początek to tyle może w Krakowie uda się wyciągnąć, ale na Śląsku?

    U nas jest mała konkurencja, ile firm na Śląsku szuka programistów PHP?
    RSI, Click5...
    znacie jeszcze jakieś inne?

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 9. Data: 2006-09-01 12:11:27
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    Silesian <s...@o...pl> wrote:
    > Ile zarabia teraz programista PHP (a w perspektywnie nie tylko PHP).

    to od pisania w PHP są programiści? myślałem że webmasterzy ...

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 10. Data: 2006-09-01 12:34:46
    Od: YaaL <y...@f...hell.pl>

    On Fri, 1 Sep 2006 13:11:27 +0100,
    Bronek Kozicki <b...@s...net> wrote:
    >to od pisania w PHP są programiści? myślałem że webmasterzy ...

    Czym według ciebie zajmuje się "webmaster"?

    --
    (_/ (_( (_( (_, /- /-/ [ I'm unholy & I'm happy. Surprised? ]