PracaGrupypl.praca.dyskusje › [zarobki] Początkujący programista Java/J2EE / Warszawa

  • 1. Data: 2005-10-28 16:21:13
    Temat: [zarobki] Początkujący programista Java/J2EE / Warszawa
    Od: ten_on <y...@o...pl>

    Witam!

    Chciałbym spytać jak sprawa wygląda z zarobkami dla początkujących
    programistów Java. Chodzi o etat, forma to umowa zlecenie (albo umowa o
    pracę - do wyboru, ale z tego co się dowiedziałem, to w przypadku
    studentów zawieranie takich umów jest mało sensowne i korzystne - jeśli
    to bzdura, to proszę o sprostowanie...). Na początku pracy byłoby kilka
    projektów "szkoleniowych", łatwiejszych, później firma chce opłacić
    certyfikat i doszkalanie do J2EE itd. Chciałbym spytać, jaką mniej
    więcej stawkę (netto) mogą tacy żółtodziobi zaproponować pracodawcy,
    żeby się nie ośmieszyć i nie być też wyzyskiwanymi :-) Przeglądałem
    archiwum, ale głównie są tam zapytania o zarobki już doświadczonych
    programistów, także z góry dziękuję za wszelką pomoc...

    --
    pp

  • 2. Data: 2005-10-28 17:05:06
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    ten_on napisał(a):

    > Przeglądałem
    > archiwum, ale głównie są tam zapytania o zarobki już doświadczonych
    > programistów, także z góry dziękuję za wszelką pomoc...

    I nie znalazłeś postów, w których było napisane ile wrocławski Siemens płaci
    absolwentom?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 3. Data: 2005-10-28 17:11:06
    Od: ten_on <y...@o...pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała wrote:

    > I nie znalazłeś postów, w których było napisane ile wrocławski Siemens płaci
    > absolwentom?

    Raczej chodzi mi o Warszawę, ale to chyba mniej w sumie istotne.
    Zapomniałem dodać, że nie jestem jeszcze absolwentem, a ciągle studentem
    jeśli to robi różnicę.

    --
    pp

  • 4. Data: 2005-10-29 08:33:12
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 28.10.2005 ten_on <y...@o...pl> napisał/a:

    > Raczej chodzi mi o Warszawę, ale to chyba mniej w sumie istotne.
    > Zapomniałem dodać, że nie jestem jeszcze absolwentem, a ciągle studentem
    > jeśli to robi różnicę.

    Wiesz, to bardzo zależy od firmy, w Krakowie standardem w firmach
    w oddziałach zagranicznych jest coś okolo 2500 zl na ręke dla prawie
    absolwentów, może więcej, zależy od firmy.

    W polskich firmach to możesz nawet za 500 zł pracować.

    Pozdrawiam,
    --
    Krzysztof Krasoń

  • 5. Data: 2005-10-31 23:20:22
    Od: "Ice" <...@...a>

    Użytkownik "ten_on" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Chciałbym spytać, jaką mniej więcej stawkę (netto) mogą tacy żółtodziobi
    > zaproponować pracodawcy, żeby się nie ośmieszyć i nie być też
    > wyzyskiwanymi :-)

    2pln za linijke kodu. komentarze do negocjacji ;)

  • 6. Data: 2005-11-02 12:02:00
    Od: Zesiek <z...@g...net.pl>

    Ice napisał(a):
    > 2pln za linijke kodu. komentarze do negocjacji ;)

    Lubię takie komentarze. Potrafią humor poprawić. :-)

    --
    Zesiek