PracaGrupypl.praca.dyskusje › co robi redaktor inicjujący i za ile?

  • 1. Data: 2005-10-28 21:28:10
    Temat: co robi redaktor inicjujący i za ile?
    Od: "X" <x...@o...pl>

    Na czym polega praca redaktora inicjującego w wydawnictwie edukacyjnym?
    Jakie są jego obowiązki i jakiej można się spodziewać pensji (w Warszawie)?
    Dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-10-28 21:34:48
    Temat: Re: co robi redaktor inicjujący i za ile?
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 28 paź 2005 w liście [news:dju55j$gf6$1@atlantis.news.tpi.pl] X
    [x...@o...pl] napisał(a):

    > Na czym polega praca redaktora inicjującego w wydawnictwie
    > edukacyjnym? Jakie są jego obowiązki i jakiej można się spodziewać
    > pensji (w Warszawie)? Dziękuję za odpowiedź.

    Coś mi się zdaje, że to pytanie już tutaj zadawałeś/łaś. Skoro nikt nie
    odpowiedział, to myślę że nikt może nie znać odpowiedzi na twoje
    pytanie.

    Mogę ci powiedzieć tylko tyle, że w moim wydawnictwie (literatura
    polska i zagraniczna) redaktor inicjujący jest od tego żeby nawiązać
    kontakt z autorem potencjalnej książki, w przeciwieństwie do zwykłych
    redaktorów, którzy dostają robotę z przydziału. Redaktor inicjujący
    zajmuje się autorem jak normalny redaktor.

    Co do zarobków, to się nie wypowiem, bo nie wiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/