PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaraz po studiach

  • 1. Data: 2006-07-17 18:49:01
    Temat: zaraz po studiach
    Od: "Makaronik" <m...@a...pl>

    Witam,

    zatrudnilem sie zaraz po studiach, jednak jeszcze nie podpisalem umowy, bo
    pracodawca chce podpisac jak najbardziej korzystna dla siebie jak i dla
    mnie.

    Doradzcie jaka umowe moze ze mna podpisac, na jakich warunkach, by jak
    najmniej mi sciagnelo z kwoty BRUTTO i zeby byly jak najmniejsze koszty
    pracy??

    Bede wdzieczny za podpowiedz.

    Pozdrawiam

    PK

  • 2. Data: 2006-07-17 19:22:40
    Temat: Re: zaraz po studiach
    Od: kristo <k...@o...pl>

    Makaronik napisał(a):
> [...]
    >
    > Doradzcie jaka umowe moze ze mna podpisac, na jakich warunkach, by jak
    > najmniej mi sciagnelo z kwoty BRUTTO i zeby byly jak najmniejsze koszty

    umowa o pracę + umowa o dzieło (zlecenie)

  • 3. Data: 2006-07-17 20:16:57
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    > umowa o pracę + umowa o dzieło (zlecenie)

    nie zgadzam się - weź umowę o pracę na minimalną kwotę a resztę
    wynagrodzenia weź w formie delegacji - jeszcze są nieuzusowane i
    nieopodotakowane :)

    pozdr.

  • 4. Data: 2006-07-17 20:26:34
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 17 Jul 2006 22:16:57 +0200, 3lancer <3...@v...pl> wklepał(-a):

    >nie zgadzam się - weź umowę o pracę na minimalną kwotę a resztę
    >wynagrodzenia weź w formie delegacji - jeszcze są nieuzusowane i
    >nieopodotakowane :)

    A trafi mu się zwolnienie lekarskie albo coś i będzie dostawał grosze...

  • 5. Data: 2006-07-18 06:24:37
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Makaronik napisał(a):
> [...]
    >
    > Doradzcie jaka umowe moze ze mna podpisac, na jakich warunkach, by jak
    > najmniej mi sciagnelo z kwoty BRUTTO i zeby byly jak najmniejsze koszty

    umowa o prace - to że teraz zaoszczędzisz może się okazać tragiczne w
    skutkach potem.

  • 6. Data: 2006-07-18 07:14:17
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > A trafi mu się zwolnienie lekarskie albo coś i będzie dostawał grosze...

    Nie musi isc na zwolnienie.

    Robert

  • 7. Data: 2006-07-18 17:02:37
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Jul 2006 09:14:17 +0200, Robert Sander <r...@o...pl>
    wklepał(-a):

    >Nie musi isc na zwolnienie.

    Jasne, może przecież przychodzić chory do pracy albo wziąć urlop.

  • 8. Data: 2006-07-18 17:26:56
    Od: "Makaronik" <m...@a...pl>

    Dzieki wielkie za rady.

    Myslalem, ze jest cos takiego, ze zaraz po studiach jest jakas "ochrona" i
    nie potracaja zusu.

    Aha...a jezeli studiuje nadal na drugim kierunku...czy to ma jakies
    znaczenie??

    PK

  • 9. Data: 2006-07-18 19:37:24
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > umowa o prace - to że teraz zaoszczędzisz może się okazać tragiczne w
    > skutkach potem.
    Kiedy? Nie rozsmieszaj mnie bo zajadow dostanę. 4 zlotych od uskladanego tysiaca
    będą wyplacali. Znasz bank co daje mniej. ZUS się wyłoży w przeciągu 3-4 lat. A
    potem nie będzie żadnego potem. Tomek

  • 10. Data: 2006-07-25 07:47:33
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Makaronik" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Doradzcie jaka umowe moze ze mna podpisac, na jakich warunkach, by jak
    > najmniej mi sciagnelo z kwoty BRUTTO i zeby byly jak najmniejsze koszty

    na czarnucha najbardziej ci sie oplaci w PLN :D