PracaGrupypl.praca.dyskusje › zapotrzebowanie na informatyków

  • 81. Data: 2004-11-28 19:59:04
    Temat: Re: zapotrzebowanie na informatyków
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL> napisał w
    wiadomości news:schmielarz.4719.0@uniprojekt.com.PL...

    > Tylko skad sie potem biora dziesiatki listow na grupach specjalistycznych
    > typu "administruje Novellem" i "co znacza takie komunikaty?"

    Stad, ze ktos sie uczy i naiwnie wierzy w pomocnosc spolecznosci
    internetowej. Ja mialam kiedys taka niemila sytuacje, ze musialam tzn.
    bardzo chcialam stawiac serwer - do www, zadanie z tych banalnych i zaparlam
    sie, ze sama to zrobie. Trzy dni czytalam manuale i siedzialam przy (wtedy
    jeszcze) altaviscie wyszukujac odpowiedzi na moje pytania i w koncu mi sie
    udalo to skutecznie pojac i zrobic (bylam w ogolniaku). Nie zadawalam pytan
    na grupach, bo orientowalam sie, jak zle na grupach comp traktuje sie tych,
    ktorzy zadaja podstawowe pytania - wolalam nie dodawac sobie nowych zrodel
    frustracji. Niektorzy jednak nie znaja usenetu i maja o spolecznosci comp
    nieco zbyt dobre zdanie. Uwazaja, ze inni sa tam po to, zeby im pomoc -
    rowniez wtedy, gdy szukajacy pomocy jest poczatkujacym. Nie maja trzech dni
    wakacji, tylko potrzebuja cos zrobic w jeden wieczor.

    Poniewaz wychowywalam sie w srodowisku pasjonatow komputerowych, znam
    mnostwo ludzi, ktorzy w wieku 15 lat umieli polaczyc kabelki i zaadminowac.
    Na szczescie, wiekszosc z nich poszla potem w strone programowania i nie
    musi sie dowartosciowywac w "Admin Appreciation Day".

    > 10BaseT do 100BaseTX wiec nie pitol tu kochana ze wszystko jest takie
    > proste
    > bo jak zwykle jest proste dla laika.

    Spedzilam kawal wczesnej mlodosci na demoscenie i wiem, co jest trudne, a co
    mniej. I nie jestem dla ciebie "kochana". *plonk*

    I.

  • 82. Data: 2004-11-29 12:36:36
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <codatd$j4d$1@nemesis.news.tpi.pl> "Immona" <n...@z...com.pl> writes:
> [...]

    >Stad, ze ktos sie uczy i naiwnie wierzy w pomocnosc spolecznosci
    >internetowej. Ja mialam kiedys taka niemila sytuacje, ze musialam tzn.

    To niech sie uczy w szkole a nie "pracujac w hurtowni czy innej firmie jako
    administrator" psujac rynek!

    >Poniewaz wychowywalam sie w srodowisku pasjonatow komputerowych, znam
    >mnostwo ludzi, ktorzy w wieku 15 lat umieli polaczyc kabelki i zaadminowac.

    A ja w wieku 13 lat "produkowalem" na lekcjach lampki nocne w zwiazku z tym
    powinienem dzisiaj zarzadzac elektrownia :-))))

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name