PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam dodatkowej przy wprowadzaniu danych

  • 1. Data: 2004-11-24 14:36:59
    Temat: Szukam dodatkowej przy wprowadzaniu danych
    Od: "Edwardo" <e...@w...pl>

    Witam i proszę o radę.
    Piszę bezwzrokowo na klawiaturze komputerowej z szybkością 190 zn /min.
    Mam sporo wolnego czasu. Chciałbym to wykorzystać i dorobić sobie trochę.
    Wie ktoś może gdzie i jak szukać ofert?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Edi

  • 2. Data: 2004-11-24 14:49:51
    Temat: Re: Szukam dodatkowej przy wprowadzaniu danych
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

    --
    j...@p...onet.WYTNIJTO.pl
    Użytkownik "Edwardo" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Piszę bezwzrokowo na klawiaturze komputerowej z szybkością 190 zn /min.
    > Mam sporo wolnego czasu. Chciałbym to wykorzystać i dorobić sobie trochę.

    Zajrzyj na pl.praca.oferowana. Ostatnio widziałem jakąś ofertę przy
    uzupełnianiu bazy danych

  • 3. Data: 2004-11-24 17:57:05
    Od: pinki <p...@W...hektor.umcs.lublin.pl>

    Użytkownik Edwardo napisał:
> [...]
    > Piszę bezwzrokowo na klawiaturze komputerowej z szybkością 190 zn /min.
    > Mam sporo wolnego czasu. Chciałbym to wykorzystać i dorobić sobie trochę.

    bylem kiedys na rozmowie w gazecie Anonse. pisze bezwzrokowo z
    szybkoscia 270 znakow na minute. Okazalo sie ze to zbyt wolno.
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-11-24 20:20:55
    Od: "Acid" <v...@g...pl>

    Użytkownik "pinki" <p...@W...hektor.umcs.lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:co2i1a$114q$1@mamut1.aster.pl...

    > bylem kiedys na rozmowie w gazecie Anonse. pisze bezwzrokowo z szybkoscia
    > 270 znakow na minute. Okazalo sie ze to zbyt wolno.
    > pozdrawiam

    To dziwni są :-/ Z tego co wiem, większość firm do wprowadzania danych
    przyjęłaby Cię bez problemów. Nie ma zbyt wiele osób na rynku pracy, które
    po pierwsze chciałyby taką pracę, a po drugie piszą szybciej niż te Twoje
    270 znaków.

    Pozdr.
    Acid

  • 5. Data: 2004-11-25 06:32:48
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Edwardo" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wie ktoś może gdzie i jak szukać ofert?

    Trzeba dać ogłoszenie w rubryce: "szukam pracy"
    Można stworzyć stronkę www coś na styl tego: http://7nach.com
    Wpisać się w portale o pracy.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać