PracaGrupypl.praca.dyskusje › programowanie w .NET ..

  • 1. Data: 2004-11-24 18:39:58
    Temat: programowanie w .NET ..
    Od: "R.A.M." <r...@p...onet.pl>

    Dzień dobry,
    Mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów-informatyków.
    Postanowiłem zajmować się programowaniem w .NET. (Dotąd najwięcej zajmowałem
    się systemem SAP i programowaniem w ABAP/4).
    Moje pytanie: czy można się utrzymać z programowania w .NET pracując nie w
    firmie, ale realizując zlecenia - i jak to sobie najlepiej zorganizować?
    Chodzi mi o to, że wolałbym większość czasu pracować w domu (mam problem z
    dojazdem).
    Dzięki za pomoc.
    /R.A.M.

  • 2. Data: 2004-11-24 20:52:18
    Temat: Re: programowanie w .NET ..
    Od: miras <msedzins@interia..pl>

    R.A.M. wrote:
> [...]
    > Chodzi mi o to, że wolałbym większość czasu pracować w domu (mam problem z

    Moglbym sie dlugo rozpisywac, ale po prostu odpowiem na pytanie: NIE

    pozdr
    miras