PracaGrupypl.praca.dyskusjezalozenie firmy przez studenta- jakie ulgi??? › zalozenie firmy przez studenta- jakie ulgi???
  • Data: 2005-06-18 07:43:11
    Temat: zalozenie firmy przez studenta- jakie ulgi???
    Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakis czas temu oglądałam w telewizji program na temat poszukiwania pracy.
    Była w nim mowa o możliwości założenia własnej firmy przez osoby
    studiujące( lub osoby zaraz po ukończeniu studiów) na bardzo korzystnych
    warunkach. Nie pamietam dokładnie na czym one polegały, ale wydaje mi się że
    na zwolnieniu z płacenia składek ZUS przez rok czasu.
    Czy moglibyscie mi podpowiedzieć gdzie szukac informacji na ten temat?
    Czy są jakies miejsca( w internecie bądź w Krakowie) w których moża
    dowiedzieć się o różnego rodzaju programach preferencyjnych?
    Jestem studenka czwartego roku studiow dzinnych, a wiec nie jestem
    zarejestrowana jako bezrobotna. Nie mniej jednak chciałabym już zacząć
    aktywnie działać i moć stworzyć własny biznes.

    Dziękuję za odpowiedź
    Agnieszka Bolesta