PracaGrupypl.praca.dyskusjezalozenie firmy przez studenta- jakie ulgi??? › Re: zalozenie firmy przez studenta- jakie ulgi???
  • Data: 2005-06-19 06:26:56
    Temat: Re: zalozenie firmy przez studenta- jakie ulgi???
    Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

    4
    Użytkownik "konto" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d90tsp$neq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > - z PUP pozyczke/dotacje na rozruch : jak dotrzymasz zapisow umowy
    > oddajesz tylko 50% ,wielkosc pozyczki jakies 15.000 pln

    Dzieki. Na pewno sie postaram. Tylko ze ja na rozruch nie potrzebuje
    szczegolnie pieniedzy. Za to obawiam sie ze na poczatku moge nie wyrobic na
    oplaty typu zus itp. I wlasnie dlatego bardziej mnie obchodzilo jakies
    przynajmniej czesciowe zwolnienie z tych oplat.
    A program ogladalam max 3 miesiace temu... tylko wtedy nie mialam zadnego
    pomyslu na swoja dzialalnosc.
    Nie mniej jednak dziekuje za pomoc. Widze ze chyba nie zdawalam sobie sprawy
    ile klopotow moze byc z wlasna mala firemka...
    Pozdrawiam
    Agnieszka