PracaGrupypl.praca.dyskusje › zakaz konkurencyjnosci

  • 1. Data: 2003-10-08 07:33:51
    Temat: zakaz konkurencyjnosci
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Witam,
    szukam prawnych odnosnikow, ktore pomoglyby mi rozwiac nastepujaca
    watpliwosc.
    Do konca pazdziernika pracuje w hotelu, zas od polowy tegoz miesiaca
    mialabym podjac wspolprace w innym hotelu.
    Nie przypominam sobie, abym podpisywala dokument mowiacy o tym, i nie wiem,
    gdzie szukac informacji, zebym nie miala klopotow.
    Moze ktos z Was mial podobny dylemat. Bede wdzieczna za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Aurore

  • 2. Data: 2003-10-08 10:35:58
    Temat: Re: zakaz konkurencyjnosci
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Jak nie podpisywalas umowy o zakazie konkurencji, to przeciez nie masz
    problemu....

  • 3. Data: 2003-10-08 12:19:57
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak nie podpisywalas umowy o zakazie konkurencji, to przeciez nie masz
    > problemu....

    Ma problem, bo pracuje w 2 konkurencyjnych firmach na zakladke przez 2
    tygodnie.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 4. Data: 2003-10-08 13:42:52
    Od: "dropin" <d...@n...wp.pl>

    OK, ale co jeżeli te dwie firmy podpisały umowę o niepodkupowaniu sobie
    pracowników? czy takie umowy w ogóle są legalne? czy to nie jest wtedy
    dyskryminowanie pracowników?

    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2003-10-09 08:39:58
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    Jeśli jesteś dobrze opłacanym managerem to masz problem, jeśli tylko boy'em
    hotelowym to nie masz się czym przejmować.

    Andrzej Wąsik