PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dajcie rady!!!

  • 1. Data: 2003-10-07 21:33:48
    Temat: Dajcie rady!!!
    Od: "Tomi" <w...@o...pl>

    Studiuje zaocznie magisterski uzupelniajace, licencjat zrobiony, setki maili
    wyslane i nikt sie nie odzywa oprocz liczacych na moja naiwnosc. gdzie
    popelniam blad?? moze nie taka konstrukcja cv lub listu motywacyjnego. na co
    zwracaja uwage, moze jakies przyklady cv. tylko nie dawajcie mi adresow z
    przykladami na www bo to juz przerobilem i nie zdaje egzaminu
    dzieki

  • 2. Data: 2003-10-07 23:26:40
    Temat: Re: Dajcie rady!!!
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomi napisał:

> [...]
    > zwracaja uwage, moze jakies przyklady cv. tylko nie dawajcie mi adresow z
    > przykladami na www bo to juz przerobilem i nie zdaje egzaminu

    Rzeczywistość? Jeżeli jesteś pewien, że wszystko OK! w papierach, to nic
    innego jak uzbroić się w cierpliwość - takie czasy. :(

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 3. Data: 2003-10-08 06:11:00
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Flyer" napisał
    ukończyłem dobre studia dzienne i bardzo dobre liceum wcześniej
    15 lat praktyki
    certyfikaty
    język (tłumacz symultaniczny)
    praktyka w handlu zagr.
    wyciąganie z dołka zaniedbanych pionów, sukcesy w prasie, występy w TV
    prowadzenie dużych szkoleń, reprezentacja firmy na targach zagranicznych
    i teraz po czterdziestce - setki maili :-DDD i NIC

    a ja ?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-10-08 06:20:29
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

    "Zorro" <p...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > prowadzenie dużych szkoleń, reprezentacja firmy na targach zagranicznych
    > i teraz po czterdziestce - setki maili :-DDD i NIC

    hm..
    <rude mode on>
    nie zapisales sie odpowiednio wczesnie do stowarzyszenia Ordynacka?
    </rude mode off>

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 5. Data: 2003-10-08 06:27:19
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl>

    Witaj Nino

    i Grupowicze też

    jak pewnie wiesz, jeszcze mam pracę i jakoś pewnie następną znajdę ale
    rzeczywiście wcześniej było łatwiej

    dla rozrywki dodam: ostatnio otrzymałem wypowiedzenie bo jestem dla firmy za
    drogi (to jedyny argument)
    jak to nazwał Dyrektor: kosztuję go tyle co pięciu Władków :-D (a Władek
    bardzo sympatyczny i niegłupi to fakt)

    teraz modne cytaty i motta więc dodam "life's just the way it is"

    pozdrawiam :-)

    btw. Nina jeszcze nie śpi ???

  • 6. Data: 2003-10-08 08:47:48
    Od: "mer" <b...@w...de>

    Użytkownik "Zorro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadzenie dużych szkoleń, reprezentacja firmy na targach zagranicznych
    > i teraz po czterdziestce - setki maili :-DDD i NIC

    Błąd robicie w mysleniu (a podobno wyższe wykształcenie macie).
    Nie ma jakiegoś konkretnego zestawienia umiejętności i praktyki gwarantującego
    automatycznie
    zatrudnienie.
    Musicie umieć dokładnie to co chca poszukujący akurat w danym czasie pracodawcy.

    mer

  • 7. Data: 2003-10-08 10:22:29
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

    "Zorro" <p...@p...onet.pl> writes:

    > jak pewnie wiesz, jeszcze mam pracę i jakoś pewnie następną znajdę ale
    > rzeczywiście wcześniej było łatwiej

    i tak trzymac.

    > dla rozrywki dodam: ostatnio otrzymałem wypowiedzenie bo jestem dla firmy za
    > drogi (to jedyny argument)

    no nie jest to jakas niespodzianka albo nieznana praktyka w swiecie
    wielkich korporacji.

    > btw. Nina jeszcze nie śpi ???

    no jak widac ;)
    03.22 am

    ten typ tak ma ;)

  • 8. Data: 2003-10-08 13:26:59
    Od: "Zorro" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mer" napisał
> [...]
    gwarantującego automatycznie
    > zatrudnienie.
    > Musicie umieć dokładnie to co chca poszukujący akurat w danym czasie
    no człowieku, ja wiem i się nie skarżę
    chciałem tylko pokazać, że jeśli się szuka to prawie każdy wysyła po 100
    maili na miesiąc i nic :-D

    normalka, nie tylko młodzież

    to jest tak jakby mi powiedział ktoś - już trzy dni mam gabinet lekarski i
    jeszcze żaden pacjent się nie pojawił :-D

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-10-08 15:14:01
    Temat: Odp: Dajcie rady!!!
    Od: "Tomi" <w...@o...pl>

    przyjeli goscia po budownictwie ladowym do typowej pracy o moim profilu wyks
    ztalcenia, a mnie nawet na rozmowe nie wzieli. cos tu musi nie grac??? stano
    wisko typowe dla marketingowca po zarzadzaniu a nie inzyniera!!!!!!!!!!!!!!

  • 10. Data: 2003-10-08 16:40:42
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

> [...]
    > zwracaja uwage, moze jakies przyklady cv. tylko nie dawajcie mi adresow z
    > przykladami na www bo to juz przerobilem i nie zdaje egzaminu

    niby jak ktos ma Ci cos sensownego doradzic, jesli nie udostepniasz swojego CV?
    (z branzy: "Gdzies w programie mam blad. Powiedz mi gdzie? Zrodla, oczywiscie,
    nie pokaze")

    pozdrawiam,

    glos