PracaGrupypl.praca.dyskusje › PUP i rejestracja...

  • 1. Data: 2003-10-07 22:42:40
    Temat: PUP i rejestracja...
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witam!

    Moja znajoma chciala zarejestrowac w PUPie :) jako oczywiscie
    bezrobotna... Nie wiem czy ja dobrze zrozumialem, ale panienka z
    okienka powiedziala jej, ze po okresie 6 m-cy od utraty pracy NIE MOZE
    jej zarejestrowac? Cos mi sie wydaje, ze chyba tak nie mozna czy cos
    sie w tej kwestii zmienilo? A moze to jest jakis sposob na zmniejszanie
    _liczby_ bezrobotnych.... i niby dlatego ow bezrobocie spada...
    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 2. Data: 2003-10-07 23:26:10
    Temat: Re: PUP i rejestracja...
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    ErkA napisał:

> [...]
    > sie w tej kwestii zmienilo? A moze to jest jakis sposob na zmniejszanie
    > _liczby_ bezrobotnych.... i niby dlatego ow bezrobocie spada...

    To sobie popatrz na wyniki spisu powszechnego, kryteria i dane UP - W-wa
    z bezrobociem kilkunastoprocentowym, a nie sześcio. ;)

    A wracając do tematu - może się zarejestrować, ale może nie dostać
    zasiłku.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 3. Data: 2003-10-08 15:03:29
    Od: "Baba Jagaa" <j...@w...pl>

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns940E73BEF3C1WpiszTuSwojIDToken@193.110.122.8
    0...
> [...]
    > --
    > pozdrawiam rafi
    > Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

    Zeby dostac zasilek trzeba miec przepracowane 365 dni w ciagu ostatnich 18
    miesiecy.
    A zarejestrowac sie moze, ale bez prawa do zasilku.

    Pozdrawiam, Jagaa