PracaGrupypl.praca.dyskusje › zakaz konkurencji

  • 21. Data: 2002-02-08 08:48:29
    Temat: Re: zakaz konkurencji
    Od: "Tomasz" <T...@v...com.pl>

    Użytkownik "Jag" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a3u9jc$emk$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> [...]
    > : zlamanie "zakazu konkurencji" przeze mnie. Grozi Sadem Pracy, albo chce
    > : wymusic na mnie
    > : zmiane powodu wypowiedzenia (na zwolnienie dyscyplinarne).
    >
    > A czego on chce dochodzić przed sądem pracy od ciebie? Zmiana świadectwa
    > pracy jest raczej niemożliwa, ponieważ nie można zmienić przyczyny
    > rozwiązania umowy o pracę, skoro wpisano w nim prawdę (przecież nie byłą
    > dyscyplinarka). Myślę, że gość sie zanadto podniecił. Niech wnosi sprawę
    do
    > sądu pracy, przynajmniej sąd zarobi nieco grosza od niego.

    Także tego nie rozumiem. Mam wrażenie, że moja poprzednia firma się rozpada,
    a ze mnie chcą zrobić kozła ofiarnego.
    W poniedziałek będę znał szczegóły...

    Tomasz

  • 22. Data: 2002-02-11 12:21:16
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    > Ja osobiście uważam, że należy piowiedzieć ex
    > pracodawcy, żeby skierował pozew do sądu. Po zapoznaniu się z treścią
    pozwu
    > i jego uzasadnieniem można się ustosunkować do sprawy.

    Moim skromnym zdaniem wystarczyłoby pismo od radcy prawnego
    za 80zł z opisem konsekwencji grożących za szantaż, łamanie praw
    pracowniczych, oraz żadanie przedstawienia roszczeń z uzasadnieniem
    w formie pisemnej.
    Powinien się IMHO odczepić

    Chester EM

  • 23. Data: 2002-02-11 12:27:16
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Jag" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak łatwo zauważyć, pracodawca może domagać się jedynie odszkodowania
    za
    > niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków. W sytuacji tu
    opisanej

    Przeczytaj jeszcze paragraf 1. 2 jest tylko wyjątkiem od 1. Poza tym nie
    odszkodowania, a naprawienia szkody.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz