PracaGrupypl.praca.dyskusje › Spotkanie fachowcow IT w Munchen

  • 1. Data: 2002-02-05 23:05:56
    Temat: Spotkanie fachowcow IT w Munchen
    Od: "Leszek Polak" <l...@e...de>

    Rozmawialem dzisiaj ze Slavo, proponuje zorganizowac I spotkanie
    fachowcow IT w roku A.D. 2002 w Munchen.

    Tak jak zawsze, fontanna na Marienplatz, 16.02.2002 (sobota),
    godzina 17.00.

    Poydrowka,
    Leszek Polak
    BIOS, Embedded Systems and Car Electronics Development
    Munchen, Germany

  • 2. Data: 2002-02-05 23:19:55
    Temat: Re: Spotkanie fachowcow IT w Munchen
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Leszek Polak" <l...@e...de> wrote in message
    > Rozmawialem dzisiaj ze Slavo, proponuje zorganizowac I spotkanie
    > fachowcow IT w roku A.D. 2002 w Munchen.
    >
    > Tak jak zawsze, fontanna na Marienplatz, 16.02.2002 (sobota),
    > godzina 17.00.

    może jednak lepiej w tą sobotę, ja w następną odpadam :-/

    slavo

  • 3. Data: 2002-02-05 23:32:34
    Od: "Leszek Polak" <l...@e...de>

    "Slavo" <s...@g...net> schrieb im Newsbeitrag
    > "Leszek Polak" <l...@e...de> wrote in message

    > może jednak lepiej w tą sobotę, ja w następną odpadam :-/
    >
    > slavo

    Ja bym chcial w ta sobote zakonczyc sprawe ze sofami,
    no wiesz, no i te nogi wyprostowac:)

  • 4. Data: 2002-02-05 23:34:11
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    > "Slavo" <s...@g...net> schrieb im Newsbeitrag

    > Ja bym chcial w ta sobote zakonczyc sprawe ze sofami,
    > no wiesz, no i te nogi wyprostowac:)

    spoko, rano saturn, w południe sofy a później wieczorem "zum wohl" ;-)

    pozdrówka, slavo

  • 5. Data: 2002-02-05 23:41:13
    Od: "Leszek Polak" <l...@e...de>

    > "Leszek Polak" <l...@e...de> wrote in message

    > spoko, rano saturn, w południe sofy a później wieczorem "zum wohl" ;-)
    >
    > pozdrówka, slavo

    No to OK. Samstag, Marienplatz, um 17.00 Uhr zum wohl:)

  • 6. Data: 2002-02-07 09:48:48
    Od: Dorothy <d...@g...co.uk>

    > No to OK. Samstag, Marienplatz, um 17.00 Uhr zum wohl:)

    a ja tez moge przyjsc popatrzec mala myszka?
    jak sobie robicie zum wohl...
    --
    Pozdrowienia

    Dorota Ingram
    Ottobrunn, Niemcy

  • 7. Data: 2002-02-07 12:05:16
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    >a ja tez moge przyjsc popatrzec mala myszka?
    >jak sobie robicie zum wohl...

    Przyjdz, przyjdz. Przeciez to wolny kraj, a pozatym kierowca w pijacym
    towarzystwie czlowiek potrzebny ;-)

    Pozdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2002-02-07 12:52:54
    Od: Dorothy <d...@g...co.uk>

    R-nee wrote:

    > Przyjdz, przyjdz. Przeciez to wolny kraj, a pozatym kierowca w pijacym
    > towarzystwie czlowiek potrzebny ;-)

    Nie jestes zbyt dobrze wychowany, jesli sadzisz ze Kobieta taka jak Ja
    bedzie rozwozic pijanych facetow do domow. Myslalam raczej o tym, aby
    przyjsc zobaczyc, jak bawia sie polscy informatycy za granica...
    w ramach badan socjologicznych. Wlasnie jestes pierwszym przypadkiem do
    opisania...
    Dla ktorego Kobieta to ktos kto z zalozenia nie moze sie napic oraz ma
    uslugiwac facetom...
    ciekawe...
    --
    Pozdrowienia

    Dorota Ingram
    Ottobrunn, Niemcy

  • 9. Data: 2002-02-07 13:07:57
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Dorothy" <d...@g...co.uk> wrote in message
> [...]
    > opisania...
    > Dla ktorego Kobieta to ktos kto z zalozenia nie moze sie napic oraz ma

    Dorothy 1 : 0 Arnie
    ;-)))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 10. Data: 2002-02-07 13:07:59
    Od: <a...@p...onet.pl>

    --
    Pozdrowienia

    Dorota Ingram
    Ottobrunn, Niemcy

    Juz niedlugo moze bedziesz mogla organizowac spotkania zonek specjalistow IT
    jako ze niedlugo grono GC powiekszy sie o dwie pelne rodzinki. Wtedy to kto wie
    czy sam nie bede chcial przyjsc popatrzec jak taki szary myszek co Wy tam
    robicie :-))

    Pozdrowienia
    Auck