PracaGrupypl.praca.dyskusjezakaz konkurencji › zakaz konkurencji
    From: "Tomasz" <T...@v...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zakaz konkurencji
    Date: Wed, 6 Feb 2002 08:14:10 +0100
    Sender: [tom_asz mail.onet.pl]@195.116.221.35

    Witam Wszystkich!

    Jezeli temat byl juz poruszany - przepraszam za post; brak czasu daje sie we
    znaki...

    Problem jest taki:

    Moj byly Pracodawca (stosunek pracy ustal 1 lutego 2002, mam swiadectwo)
    doszukal sie w zasobach informatycznych sladow korespondencji, ktore wg
    Niego sa dowodem na
    zlamanie "zakazu konkurencji" przeze mnie. Grozi Sadem Pracy, albo chce
    wymusic na mnie
    zmiane powodu wypowiedzenia (na zwolnienie dyscyplinarne).

    Czy w sytuacji, gdy nie bylo spisanej umowy o zakazie konkurencji,
    a stosunek pracy ustal,
    ma prawo TERAZ rościć pretensje w tej sprawie?
    Jakie sa moje szanse wyjsc obronna reka z tego?

    Z gory dziekuje za wsparcie.

    Tomasz