PracaGrupypl.praca.dyskusjezakaz konkurencji › Re: zakaz konkurencji
  • Data: 2002-02-06 23:00:55
    Temat: Re: zakaz konkurencji
    Od: "Marcin" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz" <T...@v...com.pl> napisał w wiadomości
    news:a3ql47$mf4$1@news.onet.pl...
    > Witam Wszystkich!
    >
    > Jezeli temat byl juz poruszany - przepraszam za post; brak czasu daje sie
    we
    > znaki...
    >
    > Problem jest taki:
    >
    > Moj byly Pracodawca (stosunek pracy ustal 1 lutego 2002, mam swiadectwo)
    > doszukal sie w zasobach informatycznych sladow korespondencji, ktore wg
    > Niego sa dowodem na
    > zlamanie "zakazu konkurencji" przeze mnie. Grozi Sadem Pracy, albo chce
    > wymusic na mnie
    > zmiane powodu wypowiedzenia (na zwolnienie dyscyplinarne).

> [...]

    Szanse masz duże.
    Jeśli nie było umowy o zakazie konkurencji to może Cię ... i zawołać ....
    Jeśli bedzie chciał powołać się na złamanie tajemnicy sl?zbowej to sory ale
    teraz już nic w sądzie pracy nie osiągnie (ustał stosunek pracy)
    Jeśli będzie chciał wystapić o odszkodowanie z tytułu strat to:
    1. To sąd cywilny nie pracy
    2. Musi okreslić wysokość strat i wplacić opłate sadową o ile pamietam w
    wysokości 8% wartosci spornej. Oplata wpłacana jest przed rozpoczeciem
    postepowania i nie podlega waloryzacji.
    3. Dowieść przed sądem wysokości strat co zwykle jest niezwykle trudne. Nie
    wystarczy dowiedzenie poniesienia strat trzeba konkretnie dowieść ich
    wysokości.
    4. Takie sprawy ciągną się latami

    Ogólnie szanse masz duże.