PracaGrupypl.praca.dyskusjezakaz konkurencji › Re: zakaz konkurencji
  • Data: 2002-02-06 09:39:36
    Temat: Re: zakaz konkurencji
    Od: b...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    :
    : Jezeli temat byl juz poruszany - przepraszam za post; brak czasu daje sie
    we
    : znaki...
    :
    : Problem jest taki:
    :
    : Moj byly Pracodawca (stosunek pracy ustal 1 lutego 2002, mam swiadectwo)
    : doszukal sie w zasobach informatycznych sladow korespondencji, ktore wg
    : Niego sa dowodem na
    : zlamanie "zakazu konkurencji" przeze mnie. Grozi Sadem Pracy, albo chce
    : wymusic na mnie
    : zmiane powodu wypowiedzenia (na zwolnienie dyscyplinarne).
    :
    : Czy w sytuacji, gdy nie bylo spisanej umowy o zakazie konkurencji,
    : a stosunek pracy ustal,
    : ma prawo TERAZ rościć pretensje w tej sprawie?
    : Jakie sa moje szanse wyjsc obronna reka z tego?

    Jesli nazywa to zakazem konkurencji, to wg mnie nie moze Cie pociągnąć do
    odpowiedzialnosci. Jesli jednak nazwie to złamaniem tajemnicy słuzbowej, to
    moze. Ale w sumie, wydaje mi sie ze ciezko jest to udowodnic. Zalezy co na
    Ciebie ma.
    Polecam jednak przeanalizowanie sytuacji z prawnikiem od początku do konca.

    pzdr
    Bartek