PracaGrupypl.praca.dyskusje › zainteresowania kandydata - pytanie do rekrutujacych

  • 31. Data: 2006-07-09 14:18:26
    Temat: Re: zainteresowania kandydata - pytanie do rekrutujacych
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <e8r0mn$1l6u$1@alfa.ceti.pl>,
    Arkadiusz Dymek <n...@n...com> wrote:

    > A czemu nie? Lubiący podróżować pracownik może się świetnie nadać tam,
    > gdzie są np częste wyjazdy służbowe.

    E, to chyba mamy rozne wyobrazenia nt podrozy.

    TA

  • 32. Data: 2006-07-09 20:19:48
    Od: Arkadiusz Dymek <n...@n...com>

    T...@s...in.the.world wrote:

    > E, to chyba mamy rozne wyobrazenia nt podrozy.

    W, wyobraź sobie takie wdrożenia, a to w Japonii, a to w Australii, a to
    znowu w Brazylii. No i szefa, który w uznaniu poświęcenia i trudu do
    każdego takiego wyjazdu dorzuca Ci tydzień-dwa na zwiedzanie. Ja tam
    byłbym zadowolony. Tylko gdzie taką firmę znaleźć.

    pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 33. Data: 2006-07-09 21:27:41
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

> [...]
    > do każdego takiego wyjazdu dorzuca Ci tydzień-dwa na zwiedzanie. Ja
    > tam byłbym zadowolony. Tylko gdzie taką firmę znaleźć.

    coca-cola 10 lat temu :)

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 34. Data: 2006-07-09 21:54:29
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]

    Trochę się tu gryzie "praca fizyczna"
    Lepiej brzmiałoby wysiłek fizyczny
    bo nie sądzę aby miał na myśli pracę na budowie lub coś w tym stylu