PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swiadectwo pracy-termin

  • 1. Data: 2006-06-07 23:29:25
    Temat: Swiadectwo pracy-termin
    Od: "Raku.krak" <r...@a...kom.pl>

    Witam,

    czy ktos sie z Was orientuje do ilu dni roboczych pracodawca ma obowiazek
    przeslac swiadectwo pracy w przypadku gdy np. rozwiazanie umowy na czas
    nieokreslony zostalo na podstawie porozumienia stron z 2 tyg.okresem
    wypowiedzenia???
    Jak to wyglada ustawowo?
    Jakie moze poniesc z tego powodu konsekwencje gdy sie pracodawca nie
    wywiazal z tego terminu?

    --
    Raku

  • 2. Data: 2006-06-09 18:07:50
    Temat: Re: Swiadectwo pracy-termin
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 08 Jun 2006 01:29:25 +0200, na pl.praca.dyskusje, Raku.krak
    napisał(a):

> [...]
    > wypowiedzenia???
    > Jak to wyglada ustawowo?
    > Jakie moze poniesc z tego powodu konsekwencje gdy sie pracodawca nie

    Kp - niezwłocznie.
    A byłeś rozliczyć się z pracodawcą? Pewnie tam czekają na ciebie razem z
    twoim świadectwem.
    Jeżeli odmówili ci wydania świadectwa pracy to weź to na piśmie i idź z tym
    pismem do sądu pracy.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2006-06-09 21:08:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:1b4olmmsvlpio.1l66meiahmkb9$.dlg@40tude.net MEva
    <x...@x...pl> pisze:

    > A byłeś rozliczyć się z pracodawcą?
    Co ma rozliczenie do wydania świadectwa pracy?

    > Jeżeli odmówili ci wydania świadectwa pracy to weź to na piśmie i idź z
    > tym pismem do sądu pracy.
    Znaczy myślisz, że potwierdzą na piśmie, że łamią prawo?

    Jotte

  • 4. Data: 2006-06-10 13:25:22
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 9 Jun 2006 23:08:59 +0200, na pl.praca.dyskusje, Jotte napisał(a):
    > Co ma rozliczenie do wydania świadectwa pracy?

    Nic, ale chodzi o to, żeby pojawił się w pracy "fizycznie" - odebrał
    świadectwo, przeczytał, sprawdził daty i inne dane, a potem potwierdził
    odbiór na kopii.
    > Znaczy myślisz, że potwierdzą na piśmie, że łamią prawo?
    Nie.

    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 5. Data: 2006-06-12 12:15:35
    Od: "Raku.krak" <r...@a...kom.pl>

    > A byłeś rozliczyć się z pracodawcą?
    Tak juz jestesmy dawno rozliczeni i w tej kwestii wszystko gra...

    > Jeżeli odmówili ci wydania świadectwa pracy to weź to na piśmie i idź z
    > tym pismem do sądu pracy.

    Nie nie odmowili mam dostac,ale chyba zapomnieli i co w zwiazku z tym robic?

    --
    Raku

  • 6. Data: 2006-06-12 20:29:00
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Raku.krak napisał:

    > Tak juz jestesmy dawno rozliczeni i w tej kwestii wszystko gra...

    > Nie nie odmowili mam dostac,ale chyba zapomnieli i co w zwiazku z tym robic?

    upomniec sie?