PracaGrupypl.praca.dyskusje › zainteresowania kandydata - pytanie do rekrutujacych

  • 1. Data: 2006-06-08 09:13:26
    Temat: zainteresowania kandydata - pytanie do rekrutujacych
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Jak byście zareagowali na taki fragment CV kandydata na stanowisko
    menedżerskie (szef zespołu, średni poziom zarządzania):

    "Zainteresowania:
    podróże, spotkania z przyjaciółmi, praca fizyczna"?

    pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2006-06-08 09:19:15
    Od: rocq <r...@o...pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):
> [...]
    > menedżerskie (szef zespołu, średni poziom zarządzania):
    >
    > "Zainteresowania:
    > podróże, spotkania z przyjaciółmi, praca fizyczna"?

    moze lubi popracowac w ogrodku, praca fizyczna jest dobra dla zdrowia ;]
    ja polecam jej jak najwiecej, ale nie w formie zarobkowej , tylko "przy
    domu" etc ;]
    podroze to wiele osob lubi, a spotkania z przyjaciolmi, ja uwielbiam,
    szczegolnie przy piwie w cieply piatkowy wieczor ;]

    pozdrawiam
    G.

  • 3. Data: 2006-06-08 12:09:54
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Maciek Sobczyk wrote:

    > Jak byście zareagowali na taki fragment CV kandydata na stanowisko
    > menedżerskie (szef zespołu, średni poziom zarządzania):
    >
    > "Zainteresowania:
    > podróże, spotkania z przyjaciółmi, praca fizyczna"?

    Ja nie rekrutuję, ale jak dla mnie:
    - podróże: no okej, to może być jakieś hobby, aczkolwiek "konkretniejszy
    konkret" byłby chyba lepszy, bo podróżować lubi (albo wydaje się, że
    lubi) 95% populacji,
    - spotkania z przyjaciółmi: hmmm, nie wiem, czy akurat jest to
    najszczęśliwej użyte w kontekście zainteresowań... techniki NLP na
    znajomych testuje, że te spotkania takie dla niego interesujące?:) Poza
    tym gość z miejsca prezentuje się tym stwierdzeniem jako maksymalny
    introwertyk, a, pomijając już nawet jakieś tam oczekiwania osobowościowe
    pracodawcy, nadaje po prostu przekaz odwrotny do zamierzonego.
    - praca fizyczna: elokwencją się raczej nie wykazał :) (rowy kopie na
    urlopach czy jak? i to jest jedno z jego trzech największych
    zainteresowań? no może...)

    Generalnie wietrzę problemy z komunikatywnością, obiektywną samooceną i
    umiejętnością twórczego myślenia, jak już w psychoanala się bawimy ;)

    A co Ty o tym Maćku sądzisz?

    pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 4. Data: 2006-06-08 12:11:04
    Od: "gniru" <g...@g...pl>

    "rocq" <r...@o...pl> wrote in message news:e68q1o$hdv$1@news.task.gda.pl...
> [...]

    brzmi jak totalnie szczerze napisane

  • 5. Data: 2006-06-08 12:16:03
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    mgl napisał(a):
    > Generalnie wietrzę problemy z komunikatywnością, obiektywną samooceną i
    > umiejętnością twórczego myślenia, jak już w psychoanala się bawimy ;)
    >
    > A co Ty o tym Maćku sądzisz?

    A mogę Cię prosić o adres mailowy? Odpiszę na priv.

    pozdrawiam
    m.

  • 6. Data: 2006-06-08 12:26:14
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Maciek Sobczyk wrote:
    > A mogę Cię prosić o adres mailowy? Odpiszę na priv.

    You have mail!

    pozdrawiam,
    Michał

  • 7. Data: 2006-06-08 12:36:00
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> napisał(a):

    > Jak byście zareagowali na taki fragment CV kandydata na stanowisko
    > menedżerskie (szef zespołu, średni poziom zarządzania):
    >
    > "Zainteresowania:
    > podróże, spotkania z przyjaciółmi, praca fizyczna"?

    Mniej-więcej tak jak na "kino, teatr, muzyka".

    --
    JoP

  • 8. Data: 2006-06-08 12:39:18
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Jolanta Pers napisał(a):
    > Mniej-więcej tak jak na "kino, teatr, muzyka".

    To znaczy? Czy to dobrze czy źle? Jeśli możesz - proszę, rozwiń wątek.

    pozdr.
    m.

  • 9. Data: 2006-06-08 12:40:08
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    mgl napisał(a):
    > You have mail!
    poszedł zwrotny.

    pozdrawiam
    m.

  • 10. Data: 2006-06-08 13:02:22
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> napisał(a):

    > To znaczy? Czy to dobrze czy źle? Jeśli możesz - proszę, rozwiń wątek.

    Źle. Albo człowiek nie ma rzeczywistych zainteresowań, albo nie potrafi tego
    sensownie sformułować. "Podróże" wpisuje sobie niemało ludzi po prostu
    wyjeżdżających raz w roku na wczasy z biurem podróży. "Spotkania z
    przyjaciółmi" - większość ludzi to robi, trudno to w ogóle zaklasyfikować
    do "zainteresowań". "Praca fizyczna" - ale o co chodzi? Ma kupkę piasku przed
    domem i przerzuca z prawej na lewą i z lewej na prawą? Jakiś konkret
    typu "praca w ogrodzie" albo "własnoręczna rozbudowa domku na działce" byłyby
    lepsze.

    --
    JoP