PracaGrupypl.praca.dyskusje › współpraca ( marketing sieciowy)

  • 1. Data: 2005-04-28 22:39:12
    Temat: współpraca ( marketing sieciowy)
    Od: "Ryszard" <e...@g...pl>

    Oferta produktowa na stronie www.vebso.pl
    Jako Gość proszę wpisać swoje imię a w miejsce użytkownik euroclas.
    kontakt: e...@o...pl

  • 2. Data: 2005-04-28 22:51:17
    Temat: Re: współpraca ( marketing sieciowy)
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 29 kwi 2005 w liście [news:d4romc$gp2$1@korweta.task.gda.pl]
    Ryszard [e...@g...pl] napisał(a):

    > Oferta produktowa na stronie www.vebso.pl
    > Jako Gość proszę wpisać swoje imię a w miejsce użytkownik euroclas.
    > kontakt: e...@o...pl

    Uwaga! Oszust!

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2005-04-28 22:59:02
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    A na czym polega oszustwo?

    --
    Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 4. Data: 2005-04-29 00:39:56
    Od: Jonasz <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ryszard napisał:

    Jaki sieciowy? Tam nie ma nic o sieciach.
    Tylko chemia i rajstopy.

    J.

  • 5. Data: 2005-04-29 01:54:36
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2005 02:39:56 +0200, Jonasz <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Użytkownik Ryszard napisał:

    > Jaki sieciowy? Tam nie ma nic o sieciach.
    > Tylko chemia i rajstopy.
    >
    > J.

    vebso to platforma internetowa Awwaya.

  • 6. Data: 2005-04-29 16:03:12
    Od: "Henryka Gorecka" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jonasz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik Ryszard napisał:

    > Jaki sieciowy? Tam nie ma nic o sieciach.
    > Tylko chemia i rajstopy.
    >
    > Ja znam ten marketing i nie chemia tylko produkty ekologiczne i nie tylko
    jeszcze rajstopy lecz masa innych produktow {ponad 1000}powinienes lepiej sie
    zapoznac z ta firma a dla siebie cos bys doskonalego
    wybral ....@p...onet.pl

  • 7. Data: 2005-05-02 18:49:34
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2005 16:03:12 +0000 (UTC), Henryka Gorecka napisał(a):

> [...]
    > jeszcze rajstopy lecz masa innych produktow {ponad 1000}powinienes lepiej sie
    > zapoznac z ta firma a dla siebie cos bys doskonalego

    Ja tez znam ale jak ktos nie zna to proponuje pokrotce obejrzec:

    http://www.sekty.net/?id=19&p_id=319
    http://www.sekty.iq.pl/katalog/amway.htm

    ... i mase innych na googlu.

    A te ceny ... no coz... w koncu nozyce kuchenne za 213 zl to jest to :)

    pozdrawiam,
    Adam